Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Årets!

4 Likes

Nå skal fokus vris bort fra El Grande

REsett skal angripes med alt man har fordi det nok føles som en stor trussel for den venstre etablerte pressen.

1 Like

Føler det som en trussel mot journalistikk i Norge når en skal betale 400k for en grisehistorie med lite relevans. ^^ De kunne brukt de pengene på analyser av Funcom, SOFF, NANO, PCIB, QEC, med flere! Eller spent 2 av sine ansatte igjennom en BI bachelor for å høyne nivået på finans-journalistikken!
Er av prinsipp ikke interessert i å vie et klikk til dette mediasirkuset. Selv om jeg er glad på vegne av de som er reelle offer som føler mot å støtte til å si sin historie. Manerer er noe vi kan verdsette høyere her i landet fremover.
Utover det er mitt politiske synspunkt:

4 Likes

Tror vi setter strek her jeg :smile: fjernet et par innlegg

7 Likes

HVa er ikke Trines Pokemonjakt innenfor ;D

Rai rai her var det liv! :slight_smile: Grande må snart gå. Hvis så ikke skjer er det noe som er riv ruskende galt!

Som en liten oppfølger til Grande debatten, her er en skikkelig stygg og trist historie jeg kom over på “Dagens Tema” over på HO.

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2423917

Tråden inneholder verifiserbare linker.

1 Like

Det der bør så jævlig opp i dagens lys!

2 Likes

Forferdelig trist lesning…

2 Likes

Noen som har e-post adressen hans så kan jeg videresende en forespørsel jeg fikk, men jeg kan dessverre ikke benytte meg av denne siden jeg er opptatt.
Hvis andre skulle være interessert er det bare å sende meg en pm med e-posten deres😂

1 Like

Har visst vært skrevet en del om saken i det tidsrommet.

Ja - det var nok mye støy i den tida, men det som overhodet ikke er kommunisert er at det resulterte i at damen tok livet av seg.

Media har lagt lokk på akkurat det faktum og derfor tilrettelagt for en mildest mulig behandling av mannen.

Man kan også undre seg over hvorfor dagboka ble makulert av Politiet - og det er absolutt mulig å så et frø til en konspirasjonsteori der. (Uro og urihet skaper det uansett.

Ellers har du absolutt alle ingredienser - svært dominerende leder som inngår “kjærlighetsforhold” til ungdom på 19 år - 39 år yngre enn seg selv.
En partiledelse som ikke makter å ta sitt ansvar. En leder som bruker mer tid på å beklage at medlemmer melder seg ut enn å adressere problemet osv.

1 Like

Jeg sa allerede under den opprinnelige søviknessaken at om folk trodde det ikke var like ille i alle partier, og i hvert fall i arbeiderpartiet og LO som var beinharde maktorganisasjoner, så var de håpløst naive.

Og på den tiden var jo mediene enda mer åpenlyst pro ap enn i dag, så mediedekningen var jo helt crazy.

Bra det omsider er åpenhet og skjeletter ut av skapet nå da, mange triste skjebner har det blitt i mellomtiden.

4 Likes

For en elendige håndball kamp - god natt

1 Like

:-1::-1::-1::-1:

I heite danmark-tyskland er stor underholdning

Slenger meg på ltit sent her. Men venstresiden er jo kjent for å passe på sine. En mer kjent forfatter skikkelise på venstre siden ble jo tatt i Darkroom operasjonen til politiet. Og Dømt.

Media har skrevet nada, Kun resett som har nevnt det men de har ikke publisert navn enda.

Pedofilisaker og andre kategorier ekstreme saker som f.eks selvmordsaker pleier normalt ikke å kommenteres konkret i media av hensyn til ofrene og pårørende, så lenge det ikke er forsvinningssaker eller drap som gjør at samfunnet har interesse av å få vite hva som har skjedd med offeret. Det er et resultat av Vær varsom-plakatens publiseringsregler, ikke redaktørenes politiske ståsted.

3 Likes

Aftenposten er jo en kjent høyre-avis, så jeg forstår virkelig ikke den sammensvergelsesteorien.