Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Jeg er veldig fornøyd med komplett.no få deg enn ny!:slight_smile:
PS: kjøp også en harddisk å ha bildene og filene på

1 Like

Jottacloud :slight_smile:

Takk, skal sjekke ut :slight_smile:

Pareto plukker 15 gullkjøp i ruinene av børskræsjen - Noen som har lyst å poste den?

Sjekk Pareto tråden, kommer straks.

2 Likes

Nytt norsk studio er ute med sitt første spill!

Bare å kjøpe uansett om du skal spille eller ikke!

http://miscgames.no/

4 Likes

Kontoforandring
i dag

3,80%
Fint med en sånn dag, tar gjerne flere! Nano opp 3,26% og Trvx opp 6,27% :slight_smile:

3 Likes

Må jo ikke :slight_smile:
Men du får jo da en pc klar til bruk, fri for alt av søppel, samt antivirus og det det måtte være :grinning::tada:

1 Like

Ikke dårlig :sunglasses:

1 Like

Ikke verst nei, sitter å prikker inn viking Lotto rekka til kvelden nå :cowboy_hat_face:

4 Likes

God anmeldelse og :slight_smile:

Ikke fullt så god her men går vel mye på individuelle preferanser.

1 Like

Har spilt det 2 timer, koser meg. Litt simpelt spill men godkjent for 180kr

1 Like

Sterke veidekke tall idag

1 Like

Hva ligger Veidekke på for tida? Den har vel svingt i området fra rundt 90-120 siste to åra?
Er du tungt inne?

Var oppe rundt 130kr, hadde en sterk dag idag, har noe, men har hatt mer👍

1 Like

Lykke til i dag alle sammen, blir nok en interessant dag.:smirk:
Som om det ikke var nok med et lite fall på Dow, så høljer det ned…

1 Like

Eg er forberedt, eg tik 10* på oddsen igår, så eg har noen kroner i pluss før dagen starter :joy:

5 Likes

Asia børsene følger opp med kræsjer, ose skal nok ned rundt 2,5 idag

3 Likes

Hvordan strategi har folk i dag? Sitter på 75% cash, men blir nok å prøve å fiske med rundt 10-15% av cashbeholdningen i dag da jeg ikke er sikker på at markedet er ferdig med å korrigere.

Etter tanke på at det har vært 2 store fall iløpet av uken så er det forsatt mye positivitet i markedet, da en korreksjon har vært ventet lenge (+renteøkning) .
Men hva skjer hvis vi forsetter neste uke i samme kjør? Mange som brukte tirsdagen til “røverkjøp” vil vel da selge unna da oppgangen har uteblitt?

Synes dette med psykologi i markedet er mest vrient å sette seg inn i.

1 Like

Jeg var litt urolig for at dette var en black swan event i starten av uken, nå har jeg ganske stor tro på at dette bare er en helt vanlig korreksjon, som blir litt ekstra dramatisk fordi den var så på overtid.

4 Likes