Er det utviklingen fra tirsdag og utover som vippet deg over på korreksjon?
Vi er visst på god vei
HAhahahaha
Hoi @pdx har du litt statistikk om brukerne på forumet eller? Føler at det er litt sånn richmeetyoung her nå med @Christian på 40! (Grattis) og @Starfighter, @duogdu, @Oilimp m.fl oldiser 
Merker jeg savner de gamle skattelistene hvor man fikk vite hvor mye ny vei, minutter et jagerfly i lufta, hvor mange grandiosaer osv man finansierte.
Må nok skuffe deg, jeg er nok ikke god for så mye. Har en onkel som er god for over en milliard, men drypper ikke så mye på meg. 
Har nok færre Funcom aksjer enn deg @Hakon.
Og så er kontoen alltid tom, aldri tørt krutt for å kunne spe på. Og ikke minst så har jeg eg snitt på rundt 17,5 i Funcom.
Først var jeg fullasta, så øka jeg på disse betonggulvene nedover mot 3 kroner også litt under…
Så forskjellen på 40 til 43 er oldis?
@Christian nyt de 3 årene før du er oldis i følge wiseass her 
Jeg synes det er fint å være såkalt oldis, @Oilimp. Ungdommen har mye kjekt å se fram til… 

Edit: I dag er det to år siden jeg prikket inn V75x2 på Forus travbane og 87k i premie.
Håper på reprise i ettermiddag.
Jeg legger ut resultatet, ca. kl. 18 i kveld i denne tråden.
Edit: Resultat fra dagens V75. Ble ikke den store gevinsten i dag heller, men den gikk i pluss.

Iflg niesa mi på 16, er jeg olding. 
Told you so 
Du må laste opp bilde på nytt, ser ikke ut til å ha fungert.
Den ene tingen jeg stilte som betingelse for å jobbe med nearshoring for noen år siden var at jeg aldri, aldri, aldri kom til å sette meg på et russisk innenriksfly.
@Chrysler300C svarer her for å holde Trvx tråden fri for småprat.
Jeg hadde en flott fotballopplevelse i dag, du da? 

Haha 

Nei får håpe børsdagen imorra blir mer og se frem til !! Huff …
men gratulerer med seier til dere 

Takk for det! Satser på en bra børsdag imorra ja👍
Har denne sesongen også veddet en bedre flaske cognac med en god kompis på om hvem som kommer høyest på tabellen til mai, i fjor vant jeg. Cognacen drikkes av begge, men taperen betaler og vinneren får ett års skryterett-DET er den virkelige premien 

Får håpe du må grave i lommene etter penger til den cognacen i år 
Men det tetter seg til nå ja …
synd city har ødelagt hele morroa om 1.plassen allerede men
Hehe
Snakk om blast from the past, det greiene her hadde jeg helt glemt:
Bryr meg ikke om sjelløse kjøpelag som city og chelsea