Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Pubskoa mine våkna å fikk lyst på en pubrunde i Dublin. Var det i fjor vår. Kosa oss glugg.

3 Likes

Bare prins på long :sweat_smile:

E24 i dag: “Oslo Børs steg 1,74 prosent i februar, men for Jan Petter Sisseners Canopus var ikke måneden like bra. Når fasit ble satt var resultatet en nedgang på 0,97 prosent, melder Dagens Næringsliv.”.

1 Like

DEILIG start på Old Trafford :heart:

3 Likes

Skulle vært der i dag :wink: kokte godt på tribunene :sweat_smile: United scora alle 3

2 Likes

Helvetesatanræva! Liverpool sku hadd straffe, og den som vanlig stygt spillende FELLaini rødt kort.
Men gratulerer med kampen :+1:
Vakkert mål av Rashford det første.

1 Like

Hehe,det var vel å ta litt hardt i vel. Kan høres ut som du så rødt sjøl :japanese_goblin::grinning:Takk for det Oilimp :+1:

1 Like

Ja jeg er ikke akkurat nøytral :rofl: så kampen med en kompis som er man utd fan, så jeg måtte trøste meg med en god slump av whiskyen hans!

2 Likes

Tap og vinn med samme sinn, @Oilimp! :joy:

Ikke her i gården! Naboene trodde det var slåsskamp her når premier league startet når jeg hadde kjøpt huset :rofl::joy:

2 Likes

Ja

Straks plussgrader! Da blir det utepils og grilling i Finnmark :rofl::+1:

7 Likes

4 Likes

Rått av Marit Bjørgen på tremila! :ski:

4 Likes

Her er årsrapporten for oljefondet for 2017. Har sine utfordringer de også, men med slike summer som skal forvaltes er det sikkert ikke enkelt.

fakkings DNB!

Folkens, i dag har vi vært ultralyd og det er frisk gutt på 7cm som retter noe opp i balansen med 2 jenter fra før. Halleluja :grinning:

23 Likes

Digg å gå for gull etter to bronse :stuck_out_tongue:

1 Like

Da har jeg to GULL og ingen Bronse! :heart_eyes:

1 Like

En anerkjennelse fra uventet hold om at spillindustrien er framtiden?

5 Likes

Men har de investert i Hugo? :rofl:

Blir vell for lite selskap til at de «gidder» beklageligvis :smiley: