Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Sirkuset har kommet over dammen. Det politiske spillet blir like tynt som at Trine Skei Grande var en voldtekstforbryter på bygda. Usmakelig og det blir mer og mer fortståelse for at politikere har flere pr konsulenter på lønningslisten for å forpeste denne altoppetende #krenka sirkelen ytterligere:D Det syke er at blir det kabinett og Regjeringen går er det Sylvi som vinner.
Latterlig

1 Like

AP sin støtte til mistillitsforslaget er også sprekkende.

Jonas har et superdillema, om KRF stemmer for må han stemme imot.

Listhaug har igjen gjort dobbeltknockout på opposisjonen og stilt dem i en posisjon hvor de taper uansett.

2 Likes

Hun har et godt gammelt balletak på regjeringen

Enig, situasjonen burde aldri oppstått i utgangspunktet og vært håndtert annerledes i ettertid.

Jeg ville vært forsiktig med å legge lokk på de høyreradikale strømningene man ser. At meningene kommer opp i lyset gjør at de sprekker. Om opposisjonen kaster regjeringen og SL på bakgrunn av dette tror jeg vi ser et oppvigla ytre høyre som får en bekreftelse på egne konspirasjoner. Trykkoker. :confused:

1 Like

enig i det :slight_smile:

Det kokes ihvertfall mye såpe på Stortinget. Først den totalt idiotiske byggskandalen, nå krisen om et Facebookmeme. . Hva med litt politikk for a change?

1 Like

Må jo holde tritt med det politiske nivået til storebror over dammen :slight_smile:

3 Likes

Ja, ikke sant. Ikke lett å leve opp til den standarden :slight_smile:

Rødt har kjørt på med et forslag om å forby bemanningsselskaper i byggebransjen i oslo-området så det er mulig å få faste ansettelser og generelt mer ordnede forhold.

Forsåvidt et godt forslag, men det er så mange heftelser ved partiprogrammet som gjør det helt og fullstendig uaktuelt. Man trenger ikke kommunister for å skape et rettferdig samfunn, man ender som regel opp med det motsatte.

3 Likes

Vel, jeg får stemme for de jeg synes kommer med de fleste spiselige forslagene. For tiden så er det Rødt.

4 Likes

Det kan ingen ta fra deg! :slight_smile:

AP spesielt, men også andre partier med noen form for integritet, må jo få lov til å reagere på at en minister legger ut så drøye meninger i form av propaganda som benytter seg av konspirasjonsteori fra ytre høyre for å sverte et parti som har opplevd det AP har. 99 % i AP kjenner noen av de 69 personene som døde på Utøya. Det er et så stort overtramp at man nesten må finne frem såpekoke-utstyret.

2 Likes

Hvorfor skal Utøya kortet spilles? Sylvi har da aldri nevnt det? Hun vil stoppe fremmedkrigere

8 Likes

Veldig så fort folk glemmer. Ingen her som husker Støre sine hemmelige møter med Hamas?

5 Likes

Fremmedkrigere kan fint stoppes med det lovverket som ble vedtatt, behøver ikke flytte droppe rettssikkerheten for å få gjort det.

1 Like

Tror han bør holde seg innenfor ring 3 med elsykkel:smiley:

4 Likes

Å påstå at Listhaug sa noe som helst galt i den Facebook posten skulle jeg gjerne ha sett analysert med egne ord fra debattanter heller enn referanser til hva krigsforbryteren Støre og hans medsammensvorne klarer å legge inn i det.
Og PST er ute og bekrefter at “selvsagt blir Norge farligere når man tillater terrorister, eller såkalte fremmedkrigere å komme tilbake til Norge”

Hva var det Listhaug så som var galt? Og viste ikke bildet kun en motbydelig gjeng fra ISIS.

Hvordan stiller dette seg i lys av Støres nylige uttalelser om at Fjotolv (eller hva han nå heter) sitt politiske forankring burde vært debattert mer, og da tenker han nok helt, sikkert på koplinger mot Frp ungdom og ikke mot det faktum at hans foreldre var høyt oppe i Aps indre kretser.

I bunn og grunn skal man stille alvorlige spørsmål med Støres dømmekraft og higen etter å skape falsk agenda.

Listhaug synes jo selv hun har sagt noe galt, hun har jo trukket tilbake hele utsagnet? Eller tror du hun stod å sa unnskyld foran hele Stortinget uten å mene det?

Oi, her er det en dom jeg har gått glipp av! Eller finner du bare på ting nå?

3 Likes

Slik koblet de Listhaugs innlegg til 22. juli

Det tok en hel arbeidsdag før noen skulle finne på å koble Listhaugs utspill til Utøya-filmen. Og det begynte i Arbeiderpartiets PR-avdeling.

Reportasje i Nettavisen.

3 Likes