Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Blir en skarp en ikveld.
Har guffet opp air condition på full guffe på 16 grader.
Blir vel kaldt etterhvert på datarommet.
Så har jeg endelig fått tak i noe som bare kommer hver sommer.
stupedama_large

1 Like

Blir det flere NANO aksjer tro?

Untitled

3 Likes

Jeg hater slike brev.
Tørr ikke kikke.

Forventer ingenting da jeg vet hvor vanskelig det er og få gjennomslag.
Må bli god og full inatt føler jeg før jeg tørr sjekke.

Beklager alle skribleriene mine.

5 Likes

Småprat er småprat. Kjør på du … og lykke til i natt :smiley:

3 Likes

Skål.
Og ja,jeg er så gjerrig at jeg setter penger til overs på zerokonto på Nordnets sparekonto.
Derav utak.
Untitled1

Edit:Mangler mine nyeste handler.

Man kan bli syk bare av og se på min handleliste

Edit2:Har handlet før dette også.
Faktisk tilbake til Algeta sin tid.
Morsomt og tenke tilbake på.
Jeg var storinvestor som dere ser da.

Untitled2

Edit3:
Hva faen holdt jeg på med den gangen?

2 Likes

Tok printscreen av desktop nå.
Disturbing.

Kanskje noen kan Zoome seg inn på mappene…

1 Like

Ordnet litt på ikonene og bakgrunn slik at det er slik det pleier.
Untitled5

6 Likes

Uff.
Jeg må vel gjøre det fryktede nå.
Har lyst til og slette min profil her da jeg vet jeg taper.

Alle er vinnere her virker det som.

Slapp av, kompis.

Du vet at alt du ser online som regel bare er den beste tredelen av folk sine liv… Ellers har som regel folk mange av de samme bekymringene.

Håper du får sovet godt ut, vi trenger humoren din her inne. :smile:

5 Likes

Jeg synes du liver opp forumet med din underfundige og av og til tørre humor, som jeg liker hvertfall! :slight_smile: Så ikke forlat oss :slight_smile: :+1:
PS: Lykke til med pas.skadeerst. håper det blir noe, men hvis ikke så ikke gi opp. Har du en god sak, så får du ditt til slutt! Krysser fingrene her :crossed_fingers:
Edit: Skulle det ikke bli erstatning nå og du må anke, så selg noen av bildene av meg og Pdx, de går for tiervis av kroner stykket! :joy: :joy:

5 Likes

Fra Sbankens Facebookside: "I morgen kan det bli streik for en del av de som jobber i banken. Heldigvis betyr ikke det at nettbanken stenger ned ".

Yeah right!

1 Like

Fikk mail fra Hyundai nå. Kona Electric, 335 000,- 500km range. Sound good.

2 Likes

Høres jo rimelig greit ut, 482km WLTP

Og så vidt jeg vet så er WLTP en standard som ligger nært opp mot hva man faktisk kan forvente?

Blir vel nesten halve prisen av model 3 med 500km range. Nekter å tro at model 3 er verdt så mye mer.

Noen fanboys her som kan forklare om jeg tar feil?

Er nok endel her med mer peiling på elbil enn meg her som kan svare deg. Jeg tror vel Model 3-en er litt større og med noe heftigere motor? Ser ut som den kommer med smart cruisekontroll som du må betale ekstra for på Tesla.

rekkevidde på inntil 482 km med WLTP-kjøresyklusen (546 kilometer etter omregnet NEDC).

Så ikke heeeelt reell rekkevidde, blir vel kanskje det halve når det er kaldt midt på vinteren, så kanskje 270km? Det holder jo for de aller fleste i de aller fleste situasjoner.

DNB bait-and-switch:
Tilbyr meg rammelån med samme rente som jeg har i dag, glemmer å si at gebyret blir økt med 67%. Det finner jeg først ut når jeg finleser kontrakten og sammenligner med det jeg betaler i dag. Jeg sier i fra at jeg ikke er veldig fornøyd. De svarer “Dette kan vi ikke gjøre noe med”. Skrev om det på facebook-sida deres nå og er spent på hva responsen blir. :stuck_out_tongue:

4 Likes

Samme her. Typ 100-1k-5k osv. Er helvete :smiling_imp: Men jeg endrer på ordre så de står i flere dager. For om jeg ikke får alt så kan jeg endre ordre og få alt uten dobbel kurtasje

Model 3 er noe krympa Model S. Kona er en småbil i forhold. Blir som å sammenligne Passat og Golf, eller Golf og Polo.
Jeg kunne tenkt meg en Kona eller enda bedre: Niro, men 10-20 cm lenger, hvor lengden var helt bak, altså større bagasjerom. Det er etterhvert endel biler med ca 350 liters bagasjerom.
Har i dag Ioniq, en bil som har helt ok rekkevidde HVIS det hadde vært hurtigladere like tett som det er bensinstasjoner. Den lader kjapt både varm og kald, har superlavt forbruk som gjør at den får ok rekkevidde med lite batteri. Det liker jeg. Men noe snau størrelse og jeg er lei av forhandleren. Blir nok ikke noe ny bil fra den sjappa nei.

3 Likes

Muligens ikke noe man vil ha på CVen.

Just sayin…

Tenker mest på den nakne unge mannen da (om noen var i tvil)

Sjuke folk er det jo endel av…

1 Like