Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Slutten av 20årene. fra Nord Norge… @Oilimp vært på tur nylig? :smiley:

Damn, busted… er nå det også feil nå? Ingenting gøy skal man få lov å gjøre lengre… :joy: :joy:

3 Likes

Trist sak :confused:

1 Like

Trist for ofrene ja… fyren fortjener jo straff som ikke er lov i Norge.

1 Like
2 Likes

Moods of norway, feilslått strategi, endte opp med for mye gjeld, slo seg så konk, og vipps, så kan vi smile igjen, gjelden måtte bare slettes:

«Det er eigarselskapet Retail Drift som no kan skilte med eit resultat før skatt på 30,8 millionar kroner i 2017. Driftsinntektene var på 98,6 millionar kroner.

– Resultatet på 30,8 millionar kroner kjem i hovudsak frå opphøyrssalet frå alle butikkane, seier Jan Egil Flo i Moods of Norway til Fjordingen.»

Er det for lettvint ?

1 Like

Skulle hatt litt mer tall om verdiene i boet. Men virker jo som ganske fair value

2 Likes

Sorry rør.
Er på fylla igjen etter avslag.

Skogbrannen som startet søndag formiddag er snart inne i sitt syvende døgn. En endelig slukking er fortsatt ikke i sikte. … tror ikke brannen vil gi seg før det kommer regn. …ikke meldt regn én eneste gang de neste ni dagene.

Fy faeeeen. Vet at det rundt her er så tørt at du kan gå tørrskodd barbeint over det meste av myrer. Oppe på fjellet har det basically ikke regnet siden snøen smelta i starten av mai.

3 Likes

Ekstremvær som dette i år er spådd å komme oftere og til å bli sterkere…

Det er jo litt typisk at det etter en lang, kald og snørik vinter, så kommer sommerekvivalenten: varm, tørr sommer. Her i Kongsberg så var det 1,20m snø, og da snakker vi ikke pudder, men relativt godt pakket snø. Det verste med det hele? Min siste skitur for sesongen var for 6 uker siden, da så det slik ut:


Det var faktisk fast nok føre til at syklisten kom greit fram også. Bildet er fra Blefjell, 820 m.o.h., tenker max snødybde der var rundt to meter. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Jeg føler for å si noe totalt meningsløst.

Jeg liker og knulle måker i garasjen til naboen.

1 Like

I garasjen??

2 Likes

@Cheng

Noen ganger tar jeg med meg fuglebrett inn og kaller det horehus.

2 Likes

Jeg elsker det meningsløse.

Jeg er rolig iforhold til min investering i NANO men jeg valgte og søke på Luigi Buttplug.

Kjedelig med horehus uten horer (selv om jeg må innrømme at jeg har begrenset erfaring med ekte horehus). I de fleste tilfeller har slikt gitt aversjon, det blir for industrielt på en måte.

Men, høyere rangert hva gjelder spesielle interesser er, enn hva en slamp som anretter seg for å penetrere en hest er, forsåvidt, i all sin tragedie,
Nordlendingen som i retten var tiltalt for sex med ti høns, hvor han påstod at flere av dem døde av vellyst. (Mulig det var tolv høns, for dem som ønsker etterrettelighet)

Tett etterfulgt av østlendingen som, i Nordmarka ble oppfattet som en plage, da han gjentatte ganger gjemte seg inne/nede i utedoer og befølte personer mens de gjorde sitt fornødne.
Jeg forstår han ble oppfattet som en plage…

Er dette fleip og løgn? Absolutt ikke.

Jeg er motstander av all tvangspenetrering av prester…
Ser i ettertid at du kanskje skrev hester.

Jeg synes det er feil av deg Cheng og bringe forhandlere av bildekk inn i dette.
De selger gummi og lever av det.
Når det gjelder sukkeravgiften så er jeg uenig.
Niktotin kan ikke drepe deg i små mengder.

Håper du har fått svar på noe nå Cheng.

Edit:
Jeg tror ikke du har forstått betydningen av ferske reker i det norske samfunnet.

Denne tråden har tatt en vending. Jeg tror dere får fortsette denne praten på privaten :smile:

2 Likes

Beklager PDX.
Var det buttplug som gjorde utslaget?