Tenker du på denne modellen?
Sjekk Nrc da, helt tomt på høyre siden.
I den aksjen er det noen som har gjort det ganske greit i år…eg er ikke en av dem…
Var vel mer et morsomt ordspill enn noen seriøs analyse. Husker ikke lenger hvor jeg leste det.
hehe… og der fikk vi også en indikasjon på aldersfordelingen på forumet. Vi som levde på 60-tallet tok denne umiddelbart…
Sånn leser du det ja, og det var vel ikke så rart
Når du gjør noe idiotisk er man en *****
Fikk ikke med meg hva Gordon gjorde for å bannes`?
Var vel for at han ikke overholdt anmodning om en liten pause fra SB tråden. Han fikk da 1 uke i “the naughty corner”
Veldig interessant:
Styret i Next Biometrics Group foreslo i går en ekstraordinær generalforsamling med tanke på å utstede to millioner aksjer i en rettet emisjon mot Greenbridge Partners, går det frem av en børsmelding fredag.
Tegningskursen oppgis til 60 kroner aksjen.
Provenyet vil bli brukt til å finansiere selskapets forretningsplan og kommersialisering av selskapets produkter.
Greenbridge Partners har samtidig inngått en avtale med Ecomnex Holding AS, et selskap heleid av styremedlem Ngoc Minh Dinh, som går ut på at Greenbridge Partners vil kjøpe 333.333 aksjer i selskapet til kurs 60 kroner.
-
Greenbridge Partners er et privateid investeringsselskap grunnlagt av Melker Schörling og Ola Rollén, som har dyp kunnskap om industrien. De har gått gjennom en grundig prosess i forkant av investeringsbeslutningen.
-
De deler vårt langsiktige perspektiv på industrien generelt og Next spesielt, og er glade for å ønske dem velkommen som storaksjonær, uttaler Next-sjef Tore Etholm Idsøe i en kommentar.
å vi trodde vi hadde jubel dag igår, se på Next idag…steike…Gig neste ?
http://www.netfonds.no/quotes/ppaper.php?paper=E-VOW3D.BTSE
http://www.netfonds.no/quotes/ppaper.php?paper=E-VOWD.BTSE
Hva er forskjellen på disse?
Den ene stiger voldsomt i dag.
En ting er i hvert fall sikkert. Det var mye stillere (kjedeligere? ) her inne så lenge han var borte.
syke greier i Next da…eg tørr ikke, men for dem så tørr, så kan bli bra om man treffer
Det tror jeg på Onns. Men spørs om PDX er like fornøyd med nedgangen i trafikk…
De som kjøper har veldig stor respekt i Sverige, men nå er nok en del tatt ut på kort sikt
Disse