Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ett råd til Gordon:IKKE la deg synke ned på Onna sitt nivå å være med på å starte en ny runde med syrlige kommentarer og absurde påstander. Hold deg til sak og la ham drive på med spillet sitt. :wink: Det gagner forumet.

2 Likes

Selvfølgelig snakket han om seg selv, men at ingen andre av oss andre skulle ha noe kunnskap, leser ikke jeg (til tross for at han skriver kunnskapen i bestemt form, noe jeg ser på som en trykkleif) :wink:

Må du godte deg på andres bekostning så fort du får sjangsen, eller går det ann å la ting passere uten å bruke “store” bokstaver nesten hele tiden.

Siste svar til deg nå Onns, bare ett eksempel : håper de går konkurs.

se på Nsg da, eg stolte ikke helt på vurderingsevnen min, og solgte nesten helt nede på 2, se nå…la gå

1 Like

Har forsøkt å catche opp på alt som har vært diskutert siste uke må. Og jeg kan dele at dere har jo ikke snakket om stort annet enn forumets klovn. Fytti… for en haug med dritprat.

3 Likes

Var det mer givende diskusjoner på hegnar online?

6 Likes

For å være helt ærlig så synes jeg nivået er ganske likt.

4 Likes

Kjenner jeg begynner å bli klar for et nytt USD veddemål selv om det sist gang var jævlig nervepirrende.

4 Likes

kom forresten over denne artikkelen: http://www.dn.no/nyheter/finans/2015/03/19/2151/Olje-og-gass/oljeprisfall-tvinger-frem-ny-finansiering

dolp

Da gutter har jeg satt et USD bet… 75% størrelse I forhold til sist gang. Vi håper olja svekker seg… Vi håper på inflasjon I USA slik at renta kan øke :wink:

1 Like

AVA svenske sparere/tradere går bananas i next :slight_smile:

eg vurderte å kjøpr på fredag, var vel rundt 70-80 kr, skulle visst ha gjort det.Tror eg holder meg borte fra den, det kan bli store utslag nedover igjen om oms forsvinner

1 Like

Enig!

1 Like

Ikke totalt uventet siden det ble omtalt av Stockpicker sin market update.

morgonen meddelade det norska biometribolaget Next att de gör en riktad
emission om 2 miljoner aktier till kursen 60 kronor. Emissionen riktas till
Greenbridge Partners, ett investeringsbolag som är grundat av Melker Schörling
och Hexagons vd Ola Rollén. Greenbridge kommer att äga nästan 13 procent av
Next när den riktade emissionen och den sammanhörande affären är avslutad.
Sedan tidigare är Ola Rollén stor ägare i Fingerprint Cards. Next-aktien rusade
83,5 procent på nyheten och stängde till 89 kronor. Som högst betalades aktien
till 100 kronor. Till Nyhetsbyrån Direkt säger Ola Rollén att de har ägnat
nästan två år att titta på den här branschen. Det finns fyra bolag verksamma
inom nischen i Skandinavien och Greenbridge Partners bedömning är att
Fingerprint och Next kan bli riktigt stora.

Ja dette får mye oppmerksomhet i Sverige, dette er stjerneinvestorer der borte, og det er veldig mye interesse rundt fingerprint og biometri