Meglerhuset Carnegie nedgraderer Next Biometrics-aksjen til hold fra kjøp etter oppgangen i aksjen drevet av nyheten om rettet emisjon til Greenbridge Partners fredag. Meglerhuset høyner samtidig kursmålet til 80 kroner pr aksje fra 70 grunnet lavere finansieringsrisiko.
Kronn, du er klar over at de annonsene er skreddersydd til din IP og google history etc? Jeg får feks opp helt andre reklamer der…
Vær forsiktige både med aksjer og slike tjenester (P2P lending):
Edit:
Efter Trustbuddy-härvan: FI ska granska ytterligare fem bolag
Er nå ikke så imponert over youtube sin såkalte skreddersydde reklame når de sender reklamer til meg for dameting. Jeg er innlogget på min konto når jeg youtuber og jeg kan love dere at jeg ikke går inn på noen sider som kan profilere meg som en dame. Det er brennsikkert. Ja jeg kan ikke understreke det nok. hehe! Kona bruker sin egen pc på nabopulten. Reklamer for BH’er og damesko bl.a.
hehe, kanskje " det store internett" ønkser å se deg kun iført BH ?
har du guts ?
Jeg har guts så det holder og vettet i behold. Tror jeg.
Har +3 øre på mitt Nye USD eventyr… Just saying
Noen som sitter med BIRD? Den har gått snart 30% i dag på melding.
Kirsten English steps down from Birdstep´s Board of Directors
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=386947
eg har ingen bird, men tror eg stilte spørmål her for en tid tilbake, om det var noen som følgte den.
Den har falt mye siste året, har vel på manglende resultat.
Nå skjer det ett skifte i ledelsen, og det blir vel gjort noen grep.
er altså en netto kjøper på snart 700 k der, det er jo spennende.
Forøvrig tok eg en del qec idag, fikk til rundt 1.5.-1.6, så har eg senere tatt litt i overkant av 1,9.
Eg såg tilfeldigvis innom xtrainvestor akkurat da nyheten der kom, så sitter med noen lapper i fortjeneste der no
Noen av dere som har peiling på oppdrett/fisk?
Jeg har kjøpt litt Marine Harvest de siste dagene etter å ha sett noen anbefalinger. Leste (et eller annet) om “ny sypersykel” for sjømat de neste to årene.
tror fisk er smart, er har ingen, men ser litt på hfisk.
nå går vi vel også inn i hvit -fisk sesongen ?
Fisk er ikke dumt, om du skal sitte lenge så er kanskje Marine Harvest en av de “tyngste” i bransjen ala fiskeselskapenens Statoil. De har også begynt å betale utbytte så vidt jeg vet. Videre har de spenennde prosjekter hvor de ser på mulighet med flytende oppdrett ute til sjøs på båter for å bedre oppdrettsforholdene, spennende selskap med den råeste gubben ved roret.
Bakkafrost er vel den som ligger best geografisk og har mest igjen for hver fisk de selger pga lave “utviklingskostander”. Har vel også begynt med utbytte mener jeg.
Laks er “in” og vi må ha mat, så en trygg havn og legge til, og siden de gir utbytte så er du ikke så “avhengig” av om kursen går så fryktelig mye, penger blir det uansett.
oh yeah, ikveld blir det noe godt i glasset
Blir mye godt å drikke på deg om dagen Kronn