Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

karen må på avvenning etterhvert, blir mye drekking fremover også Kronn :wink:

3 Likes

Hehe, det finnes gode og dårlige dager, nå har eg vert heldig ett par dager.
Dårlige dager nevnes jo ikke :blush:

1 Like

tok qec igår, snitt 1,66 ca 200k aksjer, tatt litt mer idag, så litt høyere snitt nå da.
Vel så spennende den som funvom nå

Eg måtte desverre selge pittelitt Gig igår, for å finansiere litt andre greier

Vel så spennende som FUNCOM? Du om det :wink:

1 Like

Det går sakte men sikkert oppover for FC idag!

hehe, vel vertfall spennende:)

Regner med du dra fun oppover, eg har ikke mer å handle for

Dette er ikke meg… Det er markedet… Det kan smelle inn stor kjøpere når som helst nå. Dere som sitter utenfor leker med ilden… Tapt på FUNCOM i alle år, men da støtet opp mot bedre tider så sitter folk utenfor.

var mangen som ville selge også ser det ut

Nå er det mange som vil kjøpe ser det ut… 1.46 … jaja

Jeg kjøper, når release-dato kom økte jeg med 200%. Inne med 60% av tidligere max antall aksjer.

Tidene forandrer seg, husker jeg kjøpte ca. 1000 aksjer til 50-55 kr var det vel ved AoC-release. Fryktelig lenge siden nå. svindyrt var det.

4 Likes

tror det blir vann og flattbørd ikveld

3 Likes

Jeg er +5 øre på USD handelen min… Skal la den stå å kose seg 1 mnd til :wink:

Dno

1. september tikket det inn 30 millioner dollar på kontoen til DNO. Til glede for aksjonærene, hadde de faste månedsbetalingene fra De regionale kurdiske myndighetene i Nord-Irak (KRG) omsider startet, og kursen begynte å stige.

Det eneste som har økt den siste tiden er den politiske uroen i landet, og de siste fem dagene er DNO-kursen ned rundt 18 prosent.

– Kursfallet reflekterer at eksportbetalingen for oktober ikke har kommet ennå. Dette er, og har alltid vært, nøkkelen til å frigjøre verdiene i selskapet, sier Fearnley-analytiker Torbjørn S. Håland, Fearnley Securities.

3 Likes

Fan dollaren er tilbake til der jeg starta :open_mouth:

Noen som handler next på nivåene den er på nå ?

Ser ut til at betalingene kommer i DNO, kjøpsanbefaling! 2 betalinger på rad som først lovet, dette blir ett nytt eventyr! Jeg var selv usikker for oktober men ser på DNO tråd at dette er bekreftet nå og DNO kommer sikkert med en offisiell uttalelse straks.

For de som ønsker mindre risiko enn Funcom og for meg er dette en nobrainer fremover og på litt sikt.

1 Like

Er det offisielt, eller er det kun rykter enda?

Jeg finner kun en bekreftelse på betalingen som ble gjort i september.

En av de andre har bekreftet, samme beløp som sist. DNO er litt tregere på avtrekkeren, de var det sist også.

Gulf Keystone Petroleum Ltd. (LSE: GKP)
(“Gulf Keystone” or “the Company”)

Shaikan Payment Update

Gulf Keystone, the operator of the world class Shaikan field in the Kurdistan Region of Iraq, is pleased to confirm that a gross payment of US$15 million (US$12 million net to Gulf Keystone) for Shaikan crude oil exports has been received.

This October 2015 payment follows a similar payment in September 2015 and is in line with the statements made by the Kurdistan Regional Government in August and September 2015 regarding regular payments to the exporting international oil companies in the region."

edit: KILDE: http://www.iii.co.uk/investment/detail?code=cotn%3AGKP.L&display=discussion&action=detail&id=11775817

3 Likes

Kjøpte meg inn i oljeeventyret i dag jeg også, håper det var greit :wink:

3 Likes