når du setter min / maks kurs, holder du deg da til det, eller er det litt lett å flytte litt på dei ?
Man kan jo også ha en eller annen form for trailing stop loss, i prosent eller SMA50 e.l.
Jeg mener at man MÅ flytte på min/maks kursene utfra ny informasjon. Når man flytter på min/makskursene man har satt seg, så er det jo greit å ikke prøve å lure seg selv. Det er veldig lett å la seg rive med av andre som hyper et produkt/firma. Det er da viktig å prøve å finne seg noen så objektive kilder som mulig som man kan bruke til å justere sine egne forventninger. Hvis du ikke klarer å finne noen objektive kilder, så burde man nok være veldig forsiktig. Da er det bedre å holde seg til sine opprinnelige mål, men kanskje ikke selge seg helt ut når aksjen går over maks-målet. Da er det lettere å ta beslutningen om å selge.
Anyway, en god start er å sette min/maks kursmål og så jobbet utfra det. Da har du ihvertfall et utgangspunkt for når du burde kjøpe/selge. Jeg tror det er viktig å ikke se så svart/hvitt på aksjer. Det kan være like viktig å se på hvor mange aksjer du kan/burde ha i et selskap.
Det føles veldig mye tryggere å ha aksjer i f.eks Kitron enn i Starbreeze, så da kan eksponeringen min i førstnevnte være større.
se på Next, den bare dure i vei, men eg klarer å kose meg andres vegne eg
Dolp
Det får vi kalle en ekte rakett
Lett å være etterpåklok her…jeg postet jo den nyheten før åpningen og fulgte med på auksjonen. Ja ja det kommer flere sjanser
noen solide poster som har gått i Nmg nå.
Spennende å se hva hvilke oppkjøp spettet nå skal bruke emi pengene på
i samme sec som eg postet den, så kom :
Haakon Sæter har i dag gjennom selskapet Six-Seven AS kjøpt 1.000.000 aksjer i NMG. Selskaper kontrollert av Haakon Sæter eier etter dette totalt 4.599.636 aksjer i NMG som representerer 5,06% av selskapet
Kan Nmg gå 200 prosent idag ?
sikkert… USD bettet stinker… fortsatt bare 3 ører…
Test litt bitcoin i stedet
Hmmm… skal gi det litt mer tid… men kanskje…
Eg vil ha Gull prisen opp, men den bikker vel nedover igjen da
happy helg
Noen som har synspunkter på NEL.? Begynte å kjøpe litt NEL i dag… Mye snakk om dem for tiden…
Har tjent på den. Nå er vi i øvre del av trading range. Tror det lureste er å enten vente på bedre inngang eller vente til den bryter gjennom og heller kjøpe da.
Og da var vi kommet så langt.
+4 Øre… yuhuuu…
Trur det er bedre å sitte i FC istede for SEVDR
Jeg minner om denne