Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ikke kjøp FUNCOM… blir sjøsyk av inngangene og utgangene dine…

4 Likes

You know what to do!

*kremtfuncomkremt

1 Like

Hehe litt enig i det, men bra å få opp volumet uansett da :slight_smile:

1 Like

Eg har akkurat passe med Funcom, kommer ikke til å verken selge eller kjøpe før evt nyheter eller tall kommer på bordet

4 Likes

Bra Kronn, gratulerer

1 Like

Takker :slight_smile:
nå kunne eg fått en god del mer for aksjene om eg hadde latt være å selge.
Men etterpåklokskap hjelper ikke på børs, eg har idag realisert ca 200kr i gevinst, og det er eg meget godt fornøyd med på 3 børsdager.
Vet det ikke er lurt å skryte over gevinst, men ettersom eg flere ganger har klaget over å ha gått glipp av gevinst, så får dere tåle det :slight_smile:

4 Likes

Klarte foresten ikke helt å la vær Fun likevel, ble ett par små handler.
Har ca 200k Fun

2 Likes

200kr er det helt greit å skryte av at du har klart på 3 dager :wink:

4 Likes

Hehe, ja det ville vert bra.
Det skulle nok være 200 000 :slight_smile:

1 Like

NEL
Hvorfor lete etter en bunn i toppen av trading range Gordon? Jeg skrev jo at vi var i toppen… Nå nærmer vi oss dog…

3 dager siden:
Har tjent på den. Nå er vi i øvre del av trading range. Tror det lureste er å enten vente på bedre inngang eller vente til den bryter gjennom og heller kjøpe da.

joda… Men du vet jeg kjøper puljevis… Nå skal den få rast fra seg nedover, så tar jeg ny inngang…

Var det du som kjøpte deg tilbake i gig på slutten av børsdagen også @Kronn? :smile:

1 Like

Forgje uke måtte eg " låne " litt av Gig aksjene mine, til andre formål.
Idag tok eg dem tilbake ja, og tok ca 300k mot slutten av dagen.
Hadde tenkt å begynne tidligere på dag, å fiske vertfall noe på billigere kurs, men så lenge eg kunne få dem under 1,5 så var det greit.

• eg forventer en positiv utvikling i Gig utover høsten, og det var viktig for meg å få dem igjen idag, så får vi nå se om det var lurt el ikke.
2 Likes

Jeg ser også fram til mer snacks fra gig før vi runder nyttår. Satser på å få kjøpt litt mer i løpet av denne uka. Det skal sies at jeg handler med litt lavere volum enn deg. :smile:

1 Like

Eg må igjen få nevne min begeistring for Af og Vei.

Ikveld er det nok en gang fin artikkel om AF i Finansavisen, her ett lite utdrag :

“I går ble aksjen handlet for 127 kroner ved børsslutt, som er ny all-time high for entreprenørselskapet. Hittil i år er aksjen opp 66 prosent.”

Eg ser også at vei sluttet på kr 104,5 idag, og betydelig opp siden eg begynte å nevne dei her på forumet.

1 Like

Virker som vi i Norge har oppfostret geniet bak TrustBuddy som nå har gått konkurs

https://www.linkedin.com/profile/view?id=382134

1 Like

Skulle veldig gjerne solgt Dolp idag, og ikke i går

2 Likes

Liten korreksjon for videre oppgang?

sikker?

Eg er opptatt med andre ting idag, så eg følger ikke med nå.
Hvordan går det ?