Litt av grunnen til at jeg er så “desperat” er nettopp pågrunn av at jeg ser vi vil ødelegge velferdsstaten med eller uten innvandring. Innvandringen haster opp prosessen mye.
Problemet ligger i at det fører til at man har noen å skylde på.
Vi vet alle hvordan det var under andre verdenskrig.
Men har dere tenkt på hva som gjorde at det faktisk kunne skje? Jo, vi gikk gjennom en skikkelig depresjon og befolkningen slet skikkelig. Det gir grobunn for mye rart og gjør befolkningen desperat, da gjør mennesker de mest grusomme ting.
Det vil vi etterhvert gå igjennom engang til, men nå med enda enklere bytter å skylde på. Det er jo ikke tvil i engang at de ødelegger for velferdsstaten og er unødvendig kriminelle. Så at det vil bli forferdelig når folk blir fattige og sinte er det ikke tvil om
Derfor er det svært viktig å forsøke redde situasjonen, dvs stoppe all innvandring, sende ut de vi kan, samt forsøke integrere de som går an. Kutte velferdsstaten må vi uansett. Men det er tragisk når vi har igjen noen å skylde på.
Mange her klarer ikke å forestille seg noe annet en et skikkelig velstående og stabilt samfunn.
Europa er iferd med å miste dette og dermed vil radikale mennesker i alle ender få økt oppslutning.
Jeg skjønner man tror man kan unngå rasismen osv og undertrykkelsen jeg advarer om ved å ta inn flere. Men det funker ikke… Det gjør alt bare verre.
Vi må kunne innrømme det så tidlig så mulig, FØR menneskene i Europa er desperate og hatefulle. Sånn vi gjør det nå går vi mot et skikkelig smell og indre kaos hi ikke har sett maken til.
Andre verdenskrig er ingenting. De utsatte gruppene under andre verdenskrig kunne ikke gjøre motstand. Muslimene og evt andre grupper idag vil kunne gjøre massiv motstand.
Dermed vil vi egentlig få en borgerkrig.
Ikke tolk dette som at jeg ønsker å utslette de, jeg advarer mot dette og ønsker å unngå kaoset.
Det er uunngåelig så lenge vi blir fattige, og det vil vi bli. Og da sitter de stakkers innvandrerene her og vil ta støyten.
Samtidig som også uskyldige etniske nordmenn/europeere vil bli slaktet når det blir uro/borgerkrig.