Arbeidsgivere ansetter ikke innvandrere, dette har vi sett igjen og igjen
Dette skaper segregering og fører ytterligere til “oss mot dem” mentalitet. Når nye innvandrere kommer inn blir de umiddelbart indoktrinert med samme mindset fra de som allerede bor her så situasjonen kommer bare til å bli verre og verre. Nordmenn mot innvandrere. De som faktisk stemmer på partier som SV og rødt er (i stor grad) naive hippie-ungdommer fra storbyene som lever på NAV og røyker weed. De som faktisk jobber, tjener penger og skatter til staten stemmer mer mot høyre fordi de har litt i topplokket. Hadde du gjort IQ test på folk som stemmer rødt/SV mot H/FRP tror jeg resultatet hadde snakket for seg selv. Jeg tenker snitt 80-90 mot 110-120.
Det som burde innføres er et system der stemmen din teller mer eller mindre ut i fra hvor mye du skatter til staten, det syntes jeg er feer så ikke kjøttmeiser som lever på NAV og som suger penger ut av systemet har like mye å si som folk som Spetalen. Bare i formueskatt betaler han 50k per dag til staten.
Før eller senere kommer det en event der selv de naive ser hva som faktisk skjer med landet, om det blir en reprise av 22 juli eller spikerbomber på tog/busser vet jeg ikke, men det jeg vet er at om ting fortsetter i retningen det går nå så kommer det før eller siden.
Bare i det siste har 2 tilfeldige norske kvinner blitt knivstukket på Kiwi og en mann i 29 årene knivstukket og drept i Bergen, og dette er bare få av flere saker med faenskap som jeg har fått med meg, gitt at jeg som ikke ser mye på nyhetene. All statistikk tyder på at voldtekter, knivbruk og gjengvirksomhet øker. Før vi vet ordet av det får vi no-go zones og granatangrep som i Sverige.
Å fikse problemet er nokså lett. Steng grensene helt, gjør som Finland og Danmark, og hjelp de der hvor de bor. Da får du hjulpet 100x flere folk og vi slipper alt faenskapet som kommer med innvandring i vårt eget land. Win-win.