Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Utrolig bra! Hva har du som kortsiktig kursmål?

gikk dårlig med dolp gitt

blir vel kjøpt opp snart

er du inne ?

jeg har dessverre litt ja, 10 øre høyere snitt enn kurs nå, en gamble. Vi får se :wink:

1 Like

Hvis du ser på et chart over 14 dager på DOLP, så er mandag, tirsdag best, mens fredag er verst

Just say it

1/4 av veridene i Dolp ble visket bort idag, for min del er Dolp " stay away " inntil videre

1 Like

Måtte jo kjøpe litt mer på 0.29 nå, dette virker vel sprøtt for min del, satser på en liten korreksjon opp

1 Like

ofte så skal det korigeres noe oppigjen etter ett sånt fall, problemet er jo bare å time bunnen.
For min del tar eg heller noen lodd om noen dager, etter at eg ser videre retning, da på høyere kurs

1 Like

umulig å si hvordan dette ender i dag, ser foreløpig greit ut mtp kjøp på 0.29. Litt som å se en horrorfilm dette, The Park blir peanuts i forhold :wink:

Nei, jeg får reise å skifte hjul på bilene, så kommer jeg tilbake da kursen er i 0.36 :wink:

2 Likes

Fy fan gutter. Nå er jeg råtten stinn av penger altså :smiley: Sjekk USD… yeyeyeyeyeyeehhh!!!

2 Likes

USD Raser i verdi mot bitcoin da :slight_smile:

Men gratulerer med bra treff og at du tør å satse så mye cash på disse tradene!

Valutta handlere har sataniske gir… Inkludert meg :smiley:

Setter du 5 mill på sperret konto så har du 50 mill å forvalte :slight_smile: Ganske heftig sånn sett :smiley:

1 Like

Forstår det :slight_smile:

Føler meg som storkar… selv om jeg helt sånn teknisk sett ikke er det :stuck_out_tongue:

1 Like

Bare et spørsmål om tid så er du der :slight_smile:

ja fy fan… hvis det fortsetter sånn… har vært en fin vakker høst.

Du får kanalisere litt av vinnerlykken (og kapitalen) over i Funcom!

:wink:

2 Likes

Hva skal til for å føle seg som en storkar ? :wink: