Agasti skal opp, det har jeg veddet ganske mye på
Blir spennende når kvartalsrapporten kommer 4. November.
Kult at vi kjøper de samme aksjene. Det betyr nok at vi er like smarte
Agasti skal opp, det har jeg veddet ganske mye på
Blir spennende når kvartalsrapporten kommer 4. November.
Kult at vi kjøper de samme aksjene. Det betyr nok at vi er like smarte
I helvette har snart 20 øre pr USD nå… Mange hundre tusen gevinst nå… Helvette vanskelig å sitte på hendene… Skal jeg følge plan 8.40 exit eller ta penga å løpe?
Følg planen…
Har du en plan, er det ofte lurt å følge den.
Ellers er det vel en fin “fegis-solution” å kæsje inn halvparten f.eks.?
OK, dere er i en annen liga enn meg. Men hva skjedde med “aldri feil å ta gevinst”?
Det er jo den veien det går, men det kommer til å svinge mer enn før fremover. Likevel tror jeg du kan være ganske trygg på at krona skal svekke seg enda mer fremover i forhold til dollar. Slik ser jeg de neste 6-12mnd, men klarsynt er jeg ikke. Det ville helt klart vært en liten overdrivelse.
De valgte å bytte til ny versjon av unity og måtte da forandre alle de tidligere kapitlene. Har møtt på store problemer i portinga. Noen utvalgte bugs
Missing and faulty collision. (Due to fundamental changes to the
collision system, Propast pavements have become insurmountable
obstacles, while walls often offer no resistance whatsoever.)
Random game logic hiccups. (We’re testing and trying to figure out what’s broken.)
Random crashes on load. (We’re trying to figure this one out as well.)
Crazy, exploding scenery!
Vet du hvorfor de oppgraderte ? Høres ut som en dårlig valg…
Ja, det ble nevnt i denne posten her:
This was a necessary switch, something we had to do sooner or later,
both for obvious performance reasons (we’re very aware of the issues
some players have had) and to allow porting to consoles and other
platforms. How much a performance boost players will see depends, of
course, on their specific hardware and OS version. Hopefully it will
make a significant difference, particularly to those of you who have
struggled running the game.
Dreamfall Chapters is the long-awaited sequel to acclaimed PC adventure games The Longest Journey and Dreamfall: The Longest Journey
Det har vært noen klager på performance, så dette er ikke bare negativt!
performance + porting til console++ er jo OK grunner for å oppgradere.
22.10.2015 – Vi har i dag hos Aksjeanalyser.com sett nærmere på dollaren mot norske kroner (USD/NOK).
Etter å ha korrigert noe ned den seneste tiden så stiger nå dollaren kraftig igjen mot norske kroner.
Etter å ha vært oppe rundt 8,60 på det høyeste i slutten av September så falt dollaren ned mot 8,00. Nå stiger altså dollaren igjen, og er torsdag kveld er kursen for USD/NOK kommet opp i 8,30.
Slik vi har skrevet om hos Aksjeanalyser.com i flere analyser av dollaren det seneste året så indikerer det tekniske bildet for USD/NOK at kursen kan komme til å stige helt opp mot 9,00-9,50.
Allerede for rundt ett år siden, den 30. Oktober 2014, skrev vi hos Aksjeanalyser.com om at dollaren kunne stige opp mot 9-tallet: «Dollaren styrker seg kraftig. Kan stige til 9-tallet mot NOK«. Den gang var kursen for USD/NOK i 6,72, og har således steget med nesten 25 prosent siden vår analyse av USD/NOK den gang.
USD/NOK er i en stigende trend (jf. diagram nederst i saken her), og videre oppgang signaliseres nå for USD/NOK i tiden fremover innenfor denne stigende trenden.
Det tekniske bildet indikerer altså at kursen dollaren kan komme til å stige helt opp mot 9,00-9,50 på 6-12 måneders sikt.
Vi må helt tilbake til begynnelsen av 2002 for å finne sist gang dollaren kostet over 9,00 kroner, og nå kan altså dollaren snart komme opp på 9-tallet igjen om kort tid.
Med en ventet renteøkning i USA stadig nærmere, og forventninger om ett eller flere rentekutt til her hjemme i Norge i løpet av de neste 6-12 måneder, ja så vil dette kunne bidra til at dollaren snart kan komme opp på 9-tallet.
JADDA!!! Her blir det pæng !!!
DNO Confirms October Payment for Tawke Oil Exports
Grattis, du får en fin dag i Dno:)
Eg kjøpte meg aldri inn igjen
KRG holder ord, tok litt lengre tid enn ventet, markedet har reagert ned på dette i de senere ukene. Kjøpsanbefaling!
Jeg tror dette er veiskillet for DNO, nå er betaling enda ett hakk mindre usikkert for fremtiden, det blir en reprisingt av DNO og de kan fokusere på stabil og økt produksjon.
Nå må jeg på HO å slenge masse møkk!
Kjør på
Igår steg Betsson over 10% etter å ha lagt fram halvårsrapport.
Unibet legger fram kvartalsrapport 4. november. Jeg gjetter at de stiger da, eller evt før hvis flere gjetter det samme