Jeg antar alle er dumme helt til det motsatte er bevist
( med eller uten smileys).
Jeg antar alle er dumme helt til det motsatte er bevist
( med eller uten smileys).
Bare evil som er treig, men ja, vanskelig å lese ansiktsuttrykk via tekst.
Dere kan se for dere at jeg ruller på gulvet av latter stort sett hver gang jeg skriver noe. Jeg syns nemlig jeg er helt hysterisk morsom.
@pdx jeg har problemer med å redigere innlegg nå. Dette gjør jeg hele tiden, siden jeg skriver med betennelse i begge nevene og det gjør at jeg ofte skriver skrivefeil. Og jeg hater skrivefeil. Får beskjed at posten er for gammel til å endre. Selv om jeg akkurat har postet innlegget.
Denne gangen derimot, skulle jeg bare legge til i setningen over her at:
Andre derimot, stort sett kun ler når jeg er alvorlig.
Mva=merverdiavgift
Flirer meg rammeskeiv her
Jeg har endret grensen nå, så du har 1 minutt etter publisering til å gjøre endringer
PS: Vet hvordan betennelse i hendene er, slitt med det samme i mange år.
Takk! Huff, vær så snill å gi det lengre enn det da. Noen spesiell grunn til endringen?
Hatt det i 3 år nå. Fått problemer med finmotorikken i fingrer. Noe skit.
Det å le hjertelig og lenge av sine egne vitser er en kunst jeg behersker til fingerspissene.
Elsker at @KarlOStrom også er en autoritet i faget.
Endret fra 0 til 1 minutt, så før skulle det egentlig ikke vært mulig å redigere så mye i det hele tatt. Jeg byttet til 15 min nå, vi kan se hvordan det funker
Neimen PDX da, dette er da et kjemperart valg, redigeringsfunksjonen er jo konge!
Helt enig. Jeg redigerer når jeg har det siste innlegget likevel. Så blir det færre innlegg. Jeg redigerer når jeg retter skrivefeil eller faktafeil som jeg oppdager selv. Jeg redigerer når jeg glemmer å ta med et viktig poeng i en oppramsing. I det hele er det best å ha redigering åpen i en hel dag.
Funker kanskje nå. Testing…
Ja enig, det er noe muffens her… hmm, jeg skrur av hele begrensningen. Jeg vet ikke helt hvorfor redigering ikke funker for deg @Morti.
Virket nå igjen. Kan også ha med at hvis jeg skriver noe på mobilen og så setter meg på pc’en for å redigere eller motsatt.
Grunnen til at du byttet til 0, var jo fordi folk manipulerte postene. Dvs du kan jo redigere, men det viser i loggen til høyre på posten. De skrev noe. Så skrev du noe i word, copy paste. Så ninja editerte du uten at det viste for alle andre som diskuteret. Det er faktisk dumt å fjerne den sikkerhetsventilen ( for den ble jo misbrukt rimelig mye av endel troll).
Stemmer. Jeg misforsto settingen det er snakk om her (hvor lenge man kan redigere i det hele tatt). 0 betyr at man alltid kan redigere, ikke at man kan ikke kan redigere.
Man kan redigere evig, man kan også sette en post til sletting så lenge etter man vil, ref aksjefokus som har VM i å redigere og slette gamle poster
Tror evt feilen ligger på brukeren til @Morti for det skal ikke være et problem å redigere på en fungerende bruker uansett om den er laget med mobil eller pc.
Utfordringen før var at man hadde 2 minutter der man kunne redigere uten at det viste i loggen. Som du fjernet etter at det ble missbrukt.
Tog an ikkje, går det an å lure endringsloggen?
Nei alt funker fint nå. Men gjorde det ikke i sted. Prøver igjen å redigere og bare legger til at når jeg sier jeg hater skrivefeil så snakker jeg utelukkende om mine egne skrivefeil. Andres skrivefeil har jeg ingen problemer med. Helt ærlig altså
Ikke nå lengre, det gikk før. Man hadde 2min periode etter at en post var laget hvor det ikke kom endringslogg. Så fikset @pdx hullet.
Så nå kommer alle endringer i loggen.