Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Er det Game over i Dolp, hmm…eg sa stay away.

Eg likevel inn med noen få kroner på 1,37 igår, men ute der me sl kort tide etter.

Kjipt for dei som først kjøpte nede rundt 20 øre, å kunne ha solgt mellom 60-70

En utledd aksje av etablissementet, men den har jo fått sin revansje og nå skal den trolig inn i OMXS30 dvs indekset for de 30 mest omsatte aksjene på stockholmsbørsen.

Hmmm… Dollaren fortsetter opp… solgte på 8.40… hva skal jeg kjøpe nå? Frontline?

1 Like

Jeg venter litt med å gå in i FRO igjen. Ratene har gått mye ned i det siste.

2 Likes

Nom, eller mer funcom

1 Like

Kitron ( hvis du har tenkt å sitte noen måneder )

2 Likes

Ta litt bitcoin

Agasti. Du kan selge med gevinst 4. november, eller bli med til du får med deg utbyttet før nyttår eller bli med ett år og doble penga. :smile:

Omsetning på over 5 milliarder idag…
Verdsettelse til 33 milliarder er ganske spenstig…

1 Like

Jeg satser på samme utvikling i Kitron :stuck_out_tongue:

2 Likes

Se på olja :grin:

Noen som har erfaring med traderen til Saxobank eller Vibrand Finans? Lurer på å flytte alle pengene mine fra Nordnet til Vibrand Finans.

Håper de som hadde DNO ikke solgte, alt under 10kroner er piss. Oljen er spådd opp videre i tiden fremover.

1 Like

tilbake med en grei slump i Dolp igjen

1 Like

Neida sitter med mine,så ikke denne duppen komme i og med betaling. Men fulgte vel oljeprisen nedover.

gjør vondt å se på 8.58 for USD :frowning:

Jeg er en del av statistikk nå… “Tar gevinst for tidlig, og tap for sent”

4 Likes

World of Wacraft hadde ca 10mill subscribers ved starten av året. Etter Q1 var dette redusert til 7.1 mill og etter Q2 var det 5.6 mill . 3.november blir Q3 tallene presentert. Hva tror dere om antall subscribers ? Jeg tipper 4.5 mill.

Hva tror dere om dette (NB gammel artikkel)

Lurt å kjøpe før evt notering i Oslo?