Hører mer på Arctic foran mange andre, så DNB kjørte kursmål på 10 øre og nettokjøpte 4mill aksjer
Håper eg treffer like godt med Dolp nå, som eg gjorde sist
Enig. Det går nedover.
Godt å ha litt Dolp i bagasjen
Fin oms, kom inn igår med snitt på 26,6
Jeg kjøpte og solgte SIAF (Sino Agro) for ca ett år siden. Fikk en fin gevinst, men hele selskapet virker ganske jalla. Har så lav P/E at noe må være gæli.
Jeg har ikke planer om å kjøpe her.
Mine tre største investeringer idag (tilsammen over 60% av porteføljen):
Agasti
Unibet
Veidekke
Gjett hvem som kommer med kvartalsrapport på onsdag 4. nov. Åja det var visst alle tre. Blir neglebiting på meg natt til onsdag…
Kjøpe mer eller holde i NEL? Har ikke kommet noe stort derfra ennå…
Hold og så kjøper du heller BTOH.
Spetalen har i hvertfalll frigjort hundre millioner. Håper han vil øke her. Selv om jeg ikke har aksjer her akkurat nå så er dette en av de jeg har tro på de neste 2-3 årene.
jaja, slengte mine Dolper ut på ,28idag, likte ikke alt salget fra ubs og eso.
Ble litt gevinst fra ,266.
Beløpet krasjet eg rett inn i Bionor, sitter nå i minus der, jijijijhuuuu…jaja, trenger ett Funcom løft
Det kommer… Funcom er faktisk nå mer langsiktig… Spillet er lansert og vi sitter på for å få positive tall… God helg… Blir konge detta… Med så mye hets som på forumet her så gleder jeg meg egentlig litt til det… På Rallydag så blir det middle finger up og “Fock off”
yeah, endte uken med mindre verdier enn hva eg gikk inn i denne uken med, happy helg lell
Kronn’s tips til øl i helgen : Staut vossing, fra Vossabrygg.
Smaker det for første gang nå, meget oppegående
I dag baker jeg boller. Hvis noen trenger å "ta seg en bolle ", så er det bare å komme innom
NEL tror jeg blir spennende til uka…
Skal vurdere å skyte inn her om 1.80 testen holder…
Hmm… Skandiabanken åpner ikke særlig bra
Holder det så kjøper jeg
Hiv vaksinen min gjør det lettere å eie røde Funcom
Vi har nå hatt 50% oppgang så langt i oktober… DET kan man ikke klage på… Føler på meg at vi får en jævlig hyggelig høst når tall begynner å meldes osv… Meget spent på hvordan The Park avslutter salget og hvordan TSW utvikler seg når trial går ut for ymse spillere…