FC er ned i dag også men fremdeles opp over 24% siste måned. Spørsmålet er om vi stopper på 1.12 eller om vi skal lengre ned. Hva tror du ?
Investtech er som vanlig skeptiske: http://www.hegnar.no/analyser/aksjetips/artikkel568937.ece
…men når traff de sist med Funcom?
Hehe Var det ikke de som med anbefaling i TSW tiden dagen før kursen trynte ?
Jepp, klassiker
…men til deres “forsvar” så synes jeg det var et genialt eksempel på forholdet meldom TA og fundamentale opplysningen. Sånn jeg husker det så var det mange som tok et lodd og ville inn de siste dagene, og dermed fanget TA opp at her var det voksende interesse i markedet… hvilket det jo var, men på litt andre premisser enn det algoritmene regnet med.
Whaaat?
De skal visst dra inn 500musd i kvartalet, så hvis det fortsetter i tre år til, så er det en ok deal. Interessant at de blir priset til p/e 3.
Ja, prisen er det vel ikke noe å si på. Men hva skal activision med dem??
DNO har endelig begynt å røre seg. Den kommer, vær sikker… Selger ikke under 12 kroner på kort sikt, fort står den i 15 kroner
Da var foresten regnskapet til Red Thread Games for 2014 tilgjengelig :
Valutakode NOK
Sum salgsinntekter 4 176
Andre driftsinntekter 1 087
Sum driftsinntekter 5 263
Årsresultat -519
http://www.proff.no/selskap/red-thread-games-as/oslo/dataprogramvare-og-utvikling/IEV525K009O/
EDIT: Med 13 ansatte og ca 2mill i lønnsutgifter ( ingen lønn til daglig leder ) så tyder det vel på at noen av de som sitter med aksjer ikke tar ut så mye lønn
Du får håpe på mer enn p/e 3
Blir vel en kamp om stemmene i polarcus, eg har har vertfall lagt opp ett løp etter det
Som Gordon slenger ut av seg HO, så er det vel ikke lenge før han blir utestengt der også…
Smeller det i Dolp igjen nå, det svirrer rykter på HO ;)selv om posten er liten så kan det fort bli moro
Køyrer en Polarcus eg nå, kjøpte igår 33-34, får se litt, kommer vel restruktureing i begge etterhvert.
Gikk foresten på en dårlig trade i Dno igår
edit:
blir spennende å følge qec og Wrl idag
DNO må du ha tålmodighet med Det er lov å sette seg på henda i ny og ne…
Har ikke tid, eg liker kjappe kroner, går eg i minus hopper eg av.
Self litt etter volum og div.
Eg sitter jo lengre i “utvalgte aksjer”, vurderer fortløpende
adhd trader kruttfarlige greier