Mener kan være veldig smart å følge Plarcus, det vil kamp om aksjene for å nok stemmer til GF, ser nå at den ligger ann ti låpning på ,38.
Eg tok 750 k i går på snitt under 34
Mener kan være veldig smart å følge Plarcus, det vil kamp om aksjene for å nok stemmer til GF, ser nå at den ligger ann ti låpning på ,38.
Eg tok 750 k i går på snitt under 34
EDIT: Jeg har nå snitt på 9,20 i DNO, som jeg har valgt å vente på, kan ikke holde på å snitte ned hver gang, ikke har jeg penger til det akkurat nå heller. Jeg trenger også noen øre i Dolp, som jeg følte jeg måtte snitt ned da det gikk ned på ubekreftede rykter.
Tok litt på qec eg, spenende å hvor langt den kan gå nå…bikket jo kr 2 for en stund siden, på melding som ikke omhandlet Qec, men oppkjøpe av selskap som er på nabo lisens.
Bare inne med noen få k
Polarcus
der normale folk gevinstsikrer, har eg økt på tur opp, å stter nå med altfor mangen lodd her
Mine tre største investeringer, Agasti, Unibet og Veidekke, slapp alle kvartalsrapporter idag.
Etter mine spådommer fra noen dager tilbake der jeg spådde at Unibet ville stige kraftig rundt kvartalsrapporten, antar jeg at det er mange som nå ser på meg som en Unibet-guru (yeah, right ). Iallfall har jeg en ny spådom angående Unibet idag:
Unibet skal straks gjennom en 1:8 splitt. Jeg spår at de som kjøper nå og sitter gjennom splitten vil tjene gode penger på det. …har 18% av porteføljen min i Unibet sjøl.
Heher den er fine. Hva skal dere gjøre når kursen står 0.57 da? Kursen går jo ikke opp det ikke er noen å selge til der oppe hehe
Hehe, aksjen har ett maks nivå på 0,57, anbefaler alle å selge der, ellers kan man risikere å få aksjene sine inndratt
Et børsnotert selskap som har et maksnivå på kursen på 0,57 kr høres ikke så interessant ut
Gratulerer med Polarcus Kronn, jeg er også foreløpig happy med Dolphin i dag, tilvarende oppgang videre så er jeg solid i pluss der også - men, mye kan skje. I morgen er det resultat på DNO, spennende å se om det kommer noe nytt.
Se hvordan Gordon rett ut lyver på Hegnar:
Innlegg av: 100Bagger (04.11.15 20:45 ), lest 62 ganger
Ticker: FUNCOM
Endret: 04.11.15 21:30
RE^1: FUNCOM The Park Salg.
Storyen er ganske enkel Tester. De sitter inne i det der Tekinvestor forumet og manipulerer på hverandre dagen lang… Og det var heller ikke så populært å si fra om at det de holdt på med var ufint.
Her er storyen… Forrige uke var en sart sjel som var uheldig nok å si han hadde over 400 000 FUNCOM aksjer… Han handler med Skandiabanken… Hva gjorde Dr Spookie (med en parr andre) jo de solgte på flekken og startet en veldig målrettet kampanje på denne karen. My god så mye svada postet på et forum på en gang har jeg ikke sett før… For å si det slik… Han fyren smelte aksjene ned i gølvet og Morti med kumpaner fikk inngang på 1.06. Ingenting feil med FUNCOM…(utenom det vanlige da)… Men altså lurt til å bli buttf…ed
Sånt no kaller man patetisk. Selv om resultatet og er at de aksjene jeg planla å øke med oppe på 1.20 tallet fikk jeg faktisk delvis inn på under 1.10…
Veldig skummelt å tro på alt man blir servert i ymse fora. Jeg anbefaler alle å gjøre seg opp sine egne meninger.
Link?
Dette er jo slik han har vært hele tiden og tviler sterkt på at han endrer seg.
Jeg syns det har blitt værre og værre egentllig. Mye værre med personangrepene spesielt. Alt det der med klanen og generelt nedsettende kommentarer har økt på. I tillegg komme med blanke løgner, oppdiktede hendelser på forumet m.m. har blitt for mye for min del nå. Det blir rett og slett utrivelig.
Eg tror det holder på å bikke over for han nå, eg kjenner jo igjen hvem han beskriver, det er jo meg…men eg kan ikke si eg kjenner igjen historien…
Edit : eg tror nok det er flere enn meg som bruker skbn, men virker til at hver gang skbn har kjøpt/ solgt en aksje, så er det meg.
Men eg er vant med det fra andre aksjer også, bl.a i Iox trådene på HO så blir stilt spørsmål om det er eg hver gang skbn holder på litt.
Eg bruker også Dnm og har konto en 3. plass
Ikke tenk på oljeprisen, den er, og har vert veldig jevn over lang tid.
Så går det noe opp og ned, ikveld er det ned, så er det kanskje opp igjen imorgen.
Desse to aksjene er det på kort sikt helt andre ting som betyr noe, men er klart det hjulpet om olja steg til vers.