https://trendtech.no/#/tjenester/analyse/trendlisten
sier kjøp FC
edit; de anbefaler også kjøp av Polarcus
https://trendtech.no/#/tjenester/analyse/trendlisten
sier kjøp FC
edit; de anbefaler også kjøp av Polarcus
Skjønner hvorfor du poster dette her, men hvis jeg føler for å lese endeløst ræl, så besøker jeg hegnar-forumet.
På bakgrunn av hva Gordon skrev her så var det mange som rottet seg sammen, til og med la ut feller for han KUN for å drite han ut, når han skrev noe som kom litt feil ut så var det mange som kommenterte dette og fortsatte å messe med dette i lang tid etterpå, skjønner han kan føle seg urett behandlet.
Seriøst?
Jeg er i utgangspunktet absolutt helt enig i at det hadde vært et mye mer interessant forum om alle hadde opptrådd litt mer voksent og respektfullt, men når man er så sleivkjefta som Gordon, og kaller folk det ene og det andre bare fordi man har litt andre synspunkter så får man tåle litt svar på tiltale.
Det er ikke akkurat noe “stakkars Gordon, alle mobber englebassen” vi snakker om her.
Men for all del. Om alle parter kunne vært litt mer tolerante og prøve å forstå synspunktene til de man ikke er helt enig med før man denger løs så hadde det bare vært flott… og det inkluderer så absolutt Gordon.
Forsvarer på ingen måte hans oppførsel jeg heller, men tror også det var en slags forklaring på at han eskalerte. Altså kollektiv mobbing; selvforskyldt eller ikke.
Gladnyhet:
DNO knuser forventningene
Oljeselskapet DNO hadde et driftsresultat før avskrivninger (ebitda) på 26,7 millioner dollar i årets tredje kvartal, fremgår det i en børsmelding torsdag.
På forhånd var det ventet et ebitda-resultat på 12,1 millioner dollar
Det er likevel ned fra 58,1 millioner dollar i samme periode i fjor.
Så langt i år er DNOs oljeproduksjon opp nesten 30 prosent, opplyser selskapet. Produksjonen på Tawke-feltet, som selskapet erklærer som sitt flaggskip, var på 145.184 fat olje om dagen i snitt.
Et av høydepunktene dette kvartalet var at oljeselskapet fikk betalt 30 millioner dollar av kurdiske regionalmyndigheter.
DNO og de andre oljeselskapene i Kurdistan har i lang tid blitt ofre for uenigheten mellom regionmyndighetene i Kurdistan og sentralmyndighetene i Bagdad.
I 2013 fikk ikke DNO utbetalt én eneste krone av regionmyndighetene i Kurdistan for oljen som ble eksportert fra Kurdistan. I desember 2014 fikk selskapet én innbetaling på 21 millioner dollar netto, men deretter stoppet pengestrømmen kjapt opp igjen.
EDIT: Nå har jeg messet om DNO en stund, begynte på 7.31 da jeg kjøpte meg inn med første post, nå får de vise litt kursoppgang her fremover.
Seriøst!
Men jeg er også enig i hva du skriver, det kan bli mye til tider, og man legger opp mye selv hvordan man ønsker bli behandlet. Vi trenger kanskje en pause fra Funcom, ikke personene involvert La Funcom fortsette den gode jobben de har påbegynt, så vil de fikse denne leie situasjonen, de gjør de rette tingene
Det hadde nok vært lurt å ta en pause fra å fokusere så mye på funcom. Det vekker for mange følelser hos folk.
Når det gjelder kranglingen og personangrepene, så er det på tide å se at gjort er gjort, spist er spist og pult er pult, og glemme alt som har vært og tenke framover. Det hjelper ikke å peke på at du har sagt det og det den gangen og peke på alt som viste seg å være feil. Slik skaper bare bitterhet. La oss løfte blikket, se fremover og respektere hverandre.
Jeg spår at det blir stille og hyggelig til Gordon er tilbake. Når han har skummet gjennom siste ukes poster, vil han vanen tro fortelle hvordan dette forumet utelukkende består av inkompetente idioter og drittsekker… og så er det på’n igjen.
Men, kan alltids håpe jeg tar feil
Det finnes ingen konspirasjon.
Ingen har rottet seg sammen eller lagt ut feller for Gordon. Å dele oppfatning av at man er lei av Gordon sine til tider ekstremt usaklige kommentarer er ikke det samme som å rotte seg sammen. Er du uenig i det så kanskje du liker litt rumpejag?
Mangen her skriver at Gordon bidrar så veldig mye med analyser og tall osv, men jeg har enda til gode å se at han treffer. Tallene er alltid oppblåst når han eier aksjer og han spår bare blå himmel.
Man må jo være idiot for å ikke se at Funcom er billig! - omtrent det har han sagt helt fra 5 kr og ned. Han skrek også kjøp kjøp kjøp hele veien under TSW lanseringen.
Han kan eie veldig mange aksjer til tider, jeg kjenner hans fulle navn og har sett han på top 10 listen flere ganger. Med kursen i aksjen i dag ville jeg anslått at han lett kunne kjøpt 1. 000.000 aksjer på topp av det han har fra før, bare for å skape et rally. Fyren har derfor ikke noe vansker med å skape momentum i aksjen / styre det tekniske bildet i tider med ellers lav interesse og lavt volum.
Plutselig er det en fantastisk vimpel formasjon som dukker opp…
Han benekter konsekvent å benytte seg av SB1M i dag, men har tidligere innrømmet det. I tillegg vet jeg at han benytter DNM. Altså er han ikke fremmed for å bruke flere for å skjule sin intensjon.
Og jeg garanterer dere at han SKRIKER KJØP KJØP KJØP når han vet at nå er det siste sjanse for å komme seg ut, så selger han sitt eget først - blir litt stille på forumet en periode – så kommer han tilbake igjen. Hadde det vært mine penger hadde jeg nok gjort det samme…
Tips i forhold til Polarcus tar eg imot med stor takknemlighet
Man har jo hatt denne mistanken og man må se gjennom linjene, men når man ikke kjenner vedkommende så er det alltid “farlig” og komme med anklager.
Slik jeg leste tallene og basert på tidligere rapporter og utvikling på kost / inntjening i Funcom, så sa jeg allerede under launch av LMO at tallene ville bli gode i Q3, så det gjenstår å se. Ser man tilbake på historikken på HO så var det noe som ikke var så sikre på dette, hvorpå vedkommende snur etter en liten stund og messer om det samme. Alle ser jo dette.
"men jeg har enda til gode å se at han treffer"
Han har truffet veldig bra flere ganger, bla i forkant av oppgangeni GOGL, han har sagt ved 2 anledninger når han kjøpte dollars og Funcom fra 0,7 tallet og hit den er nå.
Samme på Dolp, er i null igjen, var bra i minus en stund, skal jeg sitte rolig go håpe på positiv avkalring av Indiakontrakten?
Problemet med begge to, er jo at at det kan skje akkuart det som med SBX, vi vet jo hvordan det gikk
Slengte halvparten ut på 50, sitter videre med reste.
En god del i polarcus pluss
Får sette en stop loss kanskje, slipper du å følge med hele tiden, eventuelt på teknisk riktig sted!
stopp loss er farlig greier i desse aksjene, se f.eks på polarcus, sikkert noen som røk på sp der idag
si du sitter på dass da det kommer melding om kontraktsbrudd, da blir det kostbare 10 minutter
Går aldri på dass uten pc`en, det kan bli dyre kabler
Kan vel risikere det med SL også, for er ikke gitt kursen er innom triggerkursen du har satt, med mindre du setter mange
Edit: eller den trigges, men går så fort ned at du ikke får solgt.