Sant nok, sikkert de som spekulerer i stop loss basert på teknisk støtte osv, for utløse disse og komme rimelig inn igjen, mye luringer rundt om.
Eg bruker gjerne sp, men ikke alle askjene som passer å bruke det.
Som i desse jalla aksjene vi nå driver i, der det skal forholdsvis lite til for dem som vil , å styre kurser.
Da polarcus gikk ned idag, slo gikk eg meg en tur i stedenfor å følge med, når eg var tilbake, var kursen oppigjen
Hva tror du om Dolps utvikling, den hadde en liten dipp på SKBN salg nå er den tilbake på 0,4, er du inne?
ikke inne nei, eg er for redd dårlig melding, blir for high risk for min del
ps: vet ikke hva skal gjøre med gryna fra polarcus salget mitt
Blir ikke helt det samme, fordi du må bruke infoen du får og prosessere den i skallen, og hvis du ikke er 100% “rein” så finner du en konklusjon som du baserer på hva du gjør med infoen. Det er forøvrig nok av de som tror på Gud også, hva er forskjellen (ifht klarsynte).
likte denne melingen http://www.hegnar.no/bors/artikkel569574.ece
utdrag:
Electromagnetic Geoservices har blitt tildelt en kontrakt med en tidligere kunde i India med bruttoverdi på om lag 15,3 millioner dollar inkludert skatt, heter det i en fersk melding ifølge TDN Finans.
Det opplyses om at kontrakten har en varighet på om lag to måneder.
Undersøkelsen skal gjøres utenfor Indias østkyst med skipet «BOA Thalassa», fra januar 2016.
Markedsverdi for EMGS er 133 842 922kr
verdi av kontrakten er 131 milioner nok
skummel, er det ikke varslet emi her ?
jo de skal hente 278 milioner. derfor åpnet det ned.
edit; liker oppgangen i nom
jepp emi til 0.25 kr pr aksje
Solgt ned i nom, helt ut av polarcus ( skulle solgt på åpning idag, tatt mer Gig )
Vurderte på 30-tallet men syntes det var for dyrt
Det står på profilen til @Gordon at han er bannlyst til 7. November. Jeg synes bannlyst høres voldsomt ut. Høres veldig religiøst ut
Å bannlyse har ikke noe direkte med religion å gjøre.
Konger bannlyste mange fra sine land og områder.
Noen kilde/referanse på det?
Konger og andre verdslige/sekulære lyste vel folk fredløse, og ikke i bann. Det var det så vidt jeg vet bare kirken som gjorde.
Mulig jeg tar feil
Dolp bekrefter India kontrakt, går nye 20+ prosent, what to do? De må da være på vei ut av gjørma nå?
Grattis, blir spennende.
Lurer litt på å kjøpe.
Tok litt Bird eg, noen ville jo ha en storpost der idag, kommer det en spennende flagg kanskje ?