Ikke nødvendigvis. Jeg hadde gjort det samme når man kan tjene 10 mill på kampanjen om den «ensomme» klimaforkjemperen Greta.
Stikkordet er Ingmar Rentzhog
Ikke nødvendigvis. Jeg hadde gjort det samme når man kan tjene 10 mill på kampanjen om den «ensomme» klimaforkjemperen Greta.
Stikkordet er Ingmar Rentzhog
Er du ferdig iår?
Sjekk her.
Tas inn MYE graduates hvert år.
HAH stemmer, 2019 kullet de som er ferdig på skolen nå til sommeren hadde interjuv dag denne uken)!
Verden vil bedras.
Og lærere på skolen.
Nei, ikke fullført utdanning i hvertfall. Men tanker om å begynne som grunder eller om jeg skulle finne jobb før fullendt studie er ikke fjern. Rimelig skolelei, så åpen for andre løsninger.
Er det OK at NRK blander seg inn i politikken?
Satiriks komiker fikk de fremmøtte på klimastreiken til å tro at han var en politiker
Overraskende nok er ikke SJWs pengesterke. De er høytlytte på nett mens de henter penger på det lokale NAV kontoret.
Blåst hele gjengen
Si ikke det. Mye penger i klimaindustrien.
Penger vi skattebetalere blir tvunget til å betale, pga klimaklovnenes påfunn.
«Brother Abu» på 14 år ,radikalisert og “Ifølge de amerikanske rettsdokumentene snakket han dårlig arabisk…”
Ifølge Washington Post rekrutterte hun en norsk 14-åring til å hacke for IS.
Etter det NRK får opplyst, er gutten etnisk norsk, og det er ikke kjent hvordan han skal ha blitt radikalisert
Come on da… Connect the dots.
Batteriskifte på ISS.
Ses av over 1,1k live nå
Hva med VG sin «venninne dugnad» for Hadia Tajik da?
VG har null troverdigheten igjen når det kommer til politisk journalistikk.
Lurer på hvor ille det står til i Dagbladet og Dagsavisen…
Tror de som prøver å tjene penger her skal være både kreative og jobbe hardt for å lykkes.
Med logistikken og matvareprisene i Norge skal de slite hardt.
I tilegg er vi jo blitt vant med å stoppe på butikken daglig, dvs at vi gjør masse småhandler… Så jeg tror aldri dette konseptet kommer til å lykkes.
Enig.
Nå omsatte dagligvare bransjen for drøyt 176 milliarder i 2018. Det vil si at Kolonial må stå for en drøy % av omsetningen. For å ha en mulighet til å overleve i bransjen.
Til sammenligning hadde Bunnpris, som er klart minst av de fire store. 3,7% markedsandel i 2018. En nedgang på 0,1% fra 2017.