Slik har det vært lenge i USA. Men nå er det verre enn noen gang. Denne artikkelen er fra 2011.
klippet fra VG.
Skulle på do - åpnet nødutgangen
En passasjer på et fly som skulle til Pakistan forårsaket fredag syv timers forsinkelse: En dotur ble ved en feiltakelse til åpning av nødutgangen og nødsklia.
Pakistan International Airlines (PIA) sin flight 702 sto heldigvis fremdeles på bakken i Manchester i Storbritannia da passasjeren skulle gjøre sitt fornødne og valgte feil dør, opplyses det i en pressemelding fra flyselskapet.
En talsperson for PIA sier til CNN at ingen passasjerer var i fare.
“I’m like a chimpanzee up in this motherfucker”
hmm…
Hvor høgt opp i lufta må ein komme før ein ikkje klarer å åpne døra på grunn av trykkforskjell?
altså…hvor j*vla vanskeligt skal det være å kjøre sparkesykkel egentlig?
Kanskje den venstreekstreme «professoren» selv bør vurdere sin avgang?
Han har jo åpenbart mistet gangsynet.
At han til stadighet blir kontaktet og sitert av pressen er bare med på å bekrefte at media i Norge har en kraftig politisk slagside mot venstre.
Handler nok mer om vridning mot den mest skandaløse overskriften.
Det er noe av problemet med media. De henter bevisst uttalelse fra de med mest ekstreme syn. Igjen og igjen. Man må sjokkere, ellers får man ikke klikk.
Jada, han mente sikkert ikke det sånn, media bare vridde på det. Jada…
Klar tale her!
Der er vi enige, MEGET bra artikkel!
Ettersom du bare har sitert halve setningen så regner jeg med at du også bare har lest halve setningen.
Jeg forsvarte ikke Andenæs men påpekte at avisenes valg av intervjuobjekter, i hvert fall i dette tilfellet, sannsynligvis handler mer om jakt etter saftige overskrifter enn politisk føring.
For øvrig var vel dette stort sett det samme som Morti skrev.
Det hjelper ofte å lese alt før du tillegger noen en mening og prøver å latterligjøre kommentaren.
Lottospiller vant 1,35 milliarder
En britisk lottospiller vant hele jackpoten i ukas EuroMillions på 123 millioner pund, som er over 1,35 milliarder kroner, skriver NTB. Beløpet er den tredje høyeste lottogevinsten noensinne innkassert av en vinner på en kupong kjøpt i Storbritannia, skriver Sky News.
Denne personen kan kjøpe hele funcom
…hadde lenge før kjøpt meg godt opp i Yara
Jeg hadde kjøpt Funcom, fått de til å lage drømmespillet mitt og levd på utbytte resten av livet. Du hadde funnet meg i kjelleren til mamma
…du hadde nok ikke sett meg i dette landet lenge om jeg hadde dratt inn en slik gigantisk gevinst.
Larry VR?
herregud så denne “Thor Chr. Jensen” driver å søker etter nye kandidater han kan skrive dritt om??
får han ikke nok kos av kjerringa hjemme?
…har han dame tro?