Hvem ville sendt 2,2 mill til typen her for å investere?
På generelt grunnlag hadde jeg styrt unna ham.
Nitrist utvikling!
Hvor er klimaklovnene når vi trenger de?
https://www.tv2.no/nyheter/10657237?ref=strossle&ref2=widget
De få som tør å ta til motmæle, ender som regel under torva
Seriøst ??
Så sist pizza debatt på NRK.
Hva holder vi i Norge på med? Hurtigmat og danning av dårlig vaner.
fun facts,jeg har alldrig smakt/spist på Mcdonalds,hverken pom frites eller hamburgerne,…
Det er faktisk litt synd at jeg synes det er så rart som jeg gjør …men stor kudos til deg!
hm…dette er andre gangen på rundt ei uke jeg leser dette hos VG.
Mann i 70-årene skal ha blitt utsatt for grov vold av yngre gutter
I Drammen skal en eldre mann ha blitt utsatt for vold av det som beskrives som en gjeng yngre gutter. - Den skadede mannen er i 70-årene. Han er nå sendt til behandling på sykehuset for bruddskader i et bein, sier operasjonsleder Truls Fjeld i Politiet i Sør-Øst til VG.
Voldsepisoden skjedde på hjørnet av Park Hotell mot Gamle Kirkeplass rundt 22.40 i kveld, og politiet opplyser overfor VG at det er mye usikkerhet i forbindelse med hendelsen på grunn av manglende vitnebeskrivelser. Politiet ønsker nå å komme i kontakt med vitner.
Oh for fucks sake ha nå litt humor ffs!
Og disse skal vi hente til Norge??
jajaja…kom inn,velkommen.
hehe…glemte du deg ut i diktaturet vi lever i idag?
Noen brukere bør se seg selv i speilet. Kanskje vurdere å logge av internett for godt også
…jo!
en gang jeg var på date med ei dame… hadde chicken Mcnuggets,-men tok bare 2-3 stykk.
VG med IS kvinner
Som å se rett inn i helvete
Yep, noen overraska?
Metoo-hysteriet har vel gjort mange forsiktige på grensen til paranoide, og med god grunn.
Når fremtredene feminister mener det er bedre å ødelegge en uskyldig mann enn å la en skyldig gå fri… så ender det jo med at kvinner taper