Det er veldig risikabelt.
Om du ikke er valutaspekulant og vet hva du driver med, vil jeg heller anbefale deg å vente litt. Akkurat nå er nok rentedifferansen mellom norske og europeiske renter svært lokkende.
Men jeg gjetter det ikke vil vare veldig lenge. Renten i Norge er nok i 0 eller lavere i 2020/2021 tenker jeg. Så da blir differansen mellom oss og EU endel under 1%.
Dvs renten vil gå ned fra 1,25/1,5 alt ettersom om de klarer få inn en heving til eller ikke til 0 på kort tid. Vi vil jo ligge litt etter de andre landene som følge av en enorm boost i oljeinvesteringer, men etterhvert vil vi uansett følge etter.
Kronen vil nok styrke seg fremover om vi ikke gjør noe, eller til og med snakker opp renten. Mens EU og USA begynner å kutte/stimulere mer. Det vil nok ikke Norges Bank skal skje og da må renten ned slik det ikke går for langt.
Gjerne les deg opp på ulike artikler som viser hvor trist det er når det går skeis. Det kan virkelig bli brutalt om man har uflaks. Har man sterk tro, så må man uansett huske på risikoen. Og gjøre tiltak deretter.

Integrering, barnevern, veiledning, holdningskampanjer, språkopplæring og blanding av miljøer gjennom byplanlegging og bosetting og utdanning blir verktøy for å unngå parallellsamfunn. På alle disse områdene kan vi alltid bli bedre ^^