Liksom,hva er oddsen?
Hørtes da fryktelig ut som en dårlig variant av 9 symfonien til Bethooven.
Minnet meg på…
“Gnisser tenner”
Tenk deg alle skattepengene du noensinne har betalt, og noensinne kommer til å betale. De er gått ut på seilbåtfakturaen til John Christian Elden, for det er jo klart Arfan Bhatti skal ha den dyreste og mest kjente advokaten i Norge, det er vel fortjent.
Over til andre nyheter:
Burde nesten crowdfounde noen ekssoldater til å få han ut av landet. Er Mr French ledig for oppdrag for tiden?
XXL er en sjarmerende bedrift.
Ut av landet? Om noen hadde sørget for at han, Breivik, Mohyeldeen, Krekar m.fl bare forsvant fra jordens overflate så hadde mye vært løst
Word!
Jeg blir målløs av Storbritannia.
Dette kommer ikke til å ende godt. Og folkets reaksjon kan komme til å bli brutal.
Skremmende greier!
Holder en knapp på at miljøgifter er en del av svaret på utviklingen.
jeg peker heller på generasjoner med stress og høye krav stillt både på skole og på jobb.
er det noe abnormalt en lurer på når det gjelder av det naturlige,se bare til dyrelivet,-stress avler mindre liv og vekst!
Men er det mer stress i Danmark og Norge enn resten av verden da?
Jeg tenker at sterk økonomi skaper et skyhøyt konsum sammenlignet med RoW. Med dette konsumet kommer store mengder kjemikaler med på kjøpet
det koster å være “best”
nøyaktigt,-lange dager på jobb og skole på kveldene…blandt annet…
stress stress stress…år in ,og år ut…generasjoner etter generasjoner.
vi lever idag i en “perfekt verden”…noe må gi etter…sædkvaliteten går nedover,-til og med Erna Solberg sa i nyttårstalen at måtte lage flere unger
men idag,ligger vi i tillegg på topp i skillsmissestatistikken!
dette kan jeg bekrefte,-da kvinnfolkene jeg er borti er så kresne…og det er også jeg
Da kan jeg bekrefte at vi er borti vidt forskjellige damer;) Min oppfatning er at så og si alle damer er hypp på barn.
joda…har vært borti dem også…da er det (omtrent) mest DE som vil ha “godbiten”…
mens jeg holder kjeft om vasektomi`n