Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

kaos blandt fanatikere :joy:

“Prisantydning 3 260 000 kr”

til og med E24 har merket seg annonsen…

1 Like

Det er dyrt på Majorstuen. Ser jo litt rart ut å kalle det fire-roms, men er vel teknisk sett riktig.

jeg ville ha revet ned veggen til “venstre” soverom og fått større stue,-da hadde denne leiligheten vært LITT mer beboelig…

det der med å stue inn 6-7 polakker mentaliteten inn i leiligheten og lage et “utleie-mulighet” som et salgstriks for meglere er helt høl i huet…

2 Likes

« Amnesty slår alarm om Filippinenes krig mot narkotika

i dag kl 06:25av NTB

DEL

Amnesty ber om internasjonalt press og en FN-gransking for å stanse det som kan være forbrytelser mot menneskeheten i Filippinenes krig mot narkotika.

I en rapport publisert mandag sier Amnesty International at utenomrettslige drap fortsatt er utbredt i president Rodrigo Dutertes tre år lange krig mot narkotika. Volden og overgrepene nærmer seg terskelen for forbrytelser mot menneskeheten, sier organisasjonen.

– Bulacan-provinsen har blitt landets mest blodige drapssted etter at politistyrker ble overført dit fra Manila, som tidligere var episenteret for lignende drap, heter det i rapporten.

FN-eksperter har bedt om en granskning av menneskerettssituasjonen på Filippinene. Den filippinske regjeringen reagerer sterkt på forslaget og anklager FN-ekspertene for å drive med «utilgivelig innblanding».

Siden Rodrigo Duterte ble president i 2016 og startet sin krig mot narkotika, er over 5.000 narkomane og narkolangere drept i politiaksjoner, ifølge offentlig statistikk.

Ifølge Human Rights Watch kan dødstallet være over 12.000 når også ofrene for borgerverngrupper og innleide styrker blir tatt med…»

Å??

Hva med da Brasil,da de i skøt ned og drepte masse med gatebarn i forkant av fotballmesterskapet tilbake i 2013!!?

:rage::fu:

Ikke glem at BOPE hadde blankofullmakt til å rydde før pavebesøket i Rio for noen år tilbake.

gikk vel med en 2000 kriminelle året i forkant.

Nå begynner GDPR bøtene å monne litt!.

voksne narkomane kriminelle,-helt ok.

små barn,-Nei!

:rage::cry:

https://beta.tekinvestor.no/t/nordic-nanovector-smaprat-2019-nano/13767/5022?u=invivo

Du er ikke alene om det

Jeg hadde IKKE tatt meg tiden til å filmet det der.

2 Likes

Meg hadde jeg sett den greia der:

1 Like

Nå rakner det virkelig for barnevernet. Nærmest utrolig hvor mye arroganse og inkompetanse denne organisasjonen besitter.

5 Likes

Dette er vel Plotet i filmen Elite Force. Tror ikke dette faktisk har skjedd. Men vis gjerne til kilder.

Kjenner til noen av de lokale gjøkhodene i barnevernet her jeg bor, og det er smått fantastisk at de besitter makt rundt noe som viktig som barn og omsorg.

4 Likes

Hva referer du til? Det er mye kritikkverdig som skjedde i forbindelse med VM i 2014 og OL i 2016.

Den eneste episoden som kan ligne er Candelaria, men det car i 1993.

joda,-men nå ble plutselig Amnesty oppmerksom på det som skjer i fillipinene…

narkomane vs. små uskyldige barn,-hva var det FN skulle prioritere…?

skulle tro enkelte ble betalt under bordet…

…se her ja.

fantastisk verden vi lever i…

:disappointed:

At Bope tar liv av mye kriminelle er det ingen tvil om. Rio er vel også en av de få byene hvor kriminelle har skutt ned politihelikopter med luftvern