Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Er det flere som stadig blir utlogget fra Nordnets side?
Har endret innstillingene til maks tid på 4 timer, men er logget ut 2 ganger allerede i dag, på 2 timer…

2 Likes

TIL…

Men ser min stod på 1 time, men jeg har alltid blitt logget ut lenge før det.

1 Like

Ok, dette er et nytt problem for meg, som bare har vært i går og i dag.
Har hatt 4 timer inaktiv som grense hele tiden, som er max man kan ha på Nordnet.
Sikkert noen bugs de har.

Ligger an til en skitten valgkamp. I Bergen har BA laget en skikkelig drittpakke for å skade
(FNB)bom-pengelisten!

1 Like

Enda et fint (?) eksempel på multikulturen vi så naivt importerer til vårt Norge…

3 Likes

Agreed. Sånne små avvik av en hunderase burde ikke vært tillatt i Norge. Tåler jo ingenting. Det er vel fare for at øya spretter ut om den nyser, og fremdeles skal de avles frem.

3 Likes

Den var under beltestedet. En ekte chihuahua på tross av hjerne på størrelse med en peanøtt er en fantastisk bikkje. Jeg hadde min i ti år og han var helt konge. Det er som med de fleste raser at eieren er problemet. Ikke dyret. Håper de utsetter herr raner for samme behandling

2 Likes

Det er den helt sikkert. Men det er bortimot dyreplageri å avle frem den rasen. De avler etter minst mulig kropp. Så ille at det nesten er fysiologisk umulig.

Alle raser har en standard. Problemet er det samme som med kamphunder. Idiotavl utført av idioter.

3 Likes

Chihuahuaer er vel relativt friske hunder. Absolutt ikke en av de rasene med store avlsproblemer.
Vet ikke hva det har med at noen sparket en hund å gjøre.

2 Likes

Det var et forsøk på en vits, mtp kommentaren til @oilimp

Men ble visst et skikkelig r/swoooosh på alle her :joy:

1 Like

Kunne ikke vært mer enig! :facepunch:

1 Like

Som Finnmarking så er jeg vant med å se humoren i det meste, men ikke at en stakkars hund blir sparket i hjel.

2 Likes

Vil ikke la en så håpløs kommentar stå ubesvart.

Å sparke ihjel en hund OG åpenlys rasistisk kommentar er ugreit i min bok.

Er det rasisme å insinuere at andre kulturer har et annet syn på hunder?

Forøvrig enig i at rasisme og mishandling av dyr ikke er innenfor.

1 Like

Siktet du til min kommentar på reportasjen jeg delte?

1 Like

Ja, slik jeg tolket den.

Ok, lov å tolke selv.
Kan kanskje oppfattes sånn, men når man ser hvor mye grov kriminalitet som begås av mennesker med bakgrunn fra Afrika og Midtøsten her i landet, så vil jeg påstå at det gir store rom for ettertanke.
Har ingen motforestillinger mot folk med en annen hudfarge, men en skepsis mot de helt tydelig store kulturforskjellene det er mellom de og vestlige verdier og menneskesyn, kvinnesyn, religion osv.

6 Likes

Ok, da forstår jeg synspunktet ditt i større grad :slight_smile:
Lett å tolke ulikt ut av en kort setning :wink:

1 Like