Rolex’en til bestefar kommer nok jeg til å få engang i tiden, den skal ikke selges. Når det gjelder joggeskoene så skal de nok ikke brukes som @Pablo sier. Du kan sammenligne det med andre “collector’s items”. Folk trader jo alt fra Pokemonkort til biler, so why not sko tenker jeg
kikker på “SKAM”-Propagandaen går varmt i media i disse tider…så legger jeg merke til “vegaterianeren” i dabattpanelet,-hun ser rett og slett underernært ut…mørk rundt øynene og høyst sannsynlig er påvirket av vitaminmangel om ikke mer…!
og trenger kanskje en god natts søvn
dødfødt altså. All denne PK herjingen med filmreboots er jo helt tullete.
og filmene fremover vil enda hete “JAMES BOND”??
The agent formerly known as James Bond tenker jeg.
Filmen skal jo fremdeles handle om James Bond, spilt av Daniel Craig.
Så det er klart den bør hete James Bond?
Han har vel bare en birolle?
Den kommende filmen starter angivelig med at en pensjonert James Bond blir kalt tilbake på jobb for å håndtere en ny internasjonal krise.
Når han returnerer til MI6, er imidlertid hans gamle agentnummer 007 – overtatt av en ny kvinnelig agent.
Den kvinnelige 007 kommer selvsagt til å være bedre enn James Bond på absolutt alt.
Jeg vedder 200 kroner på at hun kommer til å være lesbisk/bifil i tillegg.
Som en i vg kommentarfeltet skrev:
Hvis hun er muslim og lesbisk i tillegg så kan det ikkebli mer politisk korrekt
…kom på etter jeg skrev kommentaren at det faktisk ikke står “James Bond” på fremsiden på coveret til filmene,det står kun tittelen på filmen.
javel,-håper hun er ei actionfyllt dame fremover da…men forventer ikke akkurat noe Tom yung goong her nei…
Jeg er enig i at det er litt trist. Men for å sammenligne med aksjer tenker jeg vi nå har gått parabolic ifht. mange av disse tingene og kanskje spesielt kjønnsroller. Pendelen vil svinge tilbake. Oscillering er det som skaper endring. Hele universet er bygget på dette prinsippet…
Nesten som om de gjør det på trass nå. Jo mer kritikk de får for å overdrive den politiske korrektheten, jo mer politisk korrekte skal de være.
Fremtiden er her?
Frankrike og flygende soldater
Hvorfor ligge i dekning når man kan være flyvende blinker?
Pipa får nok fort en annen lyd om de taper penger på det. Men dersom folk ønsker dette så vil de vel fortsette…
arveskatten er vel den mest hjerteråe skatten som eksisterer i systemet i norge idag!
Gjør den det?
DEn ble jo avskaffeT?