Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Det er seriøst ikke kødd at det er en enklere måte og gjøre det på en og få det inn på en bankkonto :rofl: . pluss at du kan få en fin fortjenste i tillegg (om ikke BTC tryner på de 5 minuttene du trenger på og endre til fiat )

Hva med å… f.eks tømme bassenget for luft å plassere det i den gigantiske SUV’en?

Noen som har erfaring med å investere i private selskaper (tenker hovedsakelig på små og mellomstore bedrifter ala de som selges på bedriftsbørsen)?

Har ingen interesse av å drifte et selskap på egenhånd, men kunne gjerne vært minoritetseier og tilført kompetanse. Slår meg dog som et minefelt.

De fleste minibanken har seddelinnskudd-mulighet nå.

Bil betalt kontant i 2019, var det en pensjonist du handle med? :smile:

Rene Syden i Alta nå! ( i Finnmarksmålestokk ) :sweat_smile::sunglasses:
Hvertfall vær til å sitte i shorts på terrassen med en kald pils i labben :grin::beer:
God helg til alle!

Metallica gir ut barnebok…

:face_with_raised_eyebrow:

For en herlig overskrift, satte kaffen i vranga:

2 Likes

…Søndagens “Nøtt”.

hva skjedde her…?

Lett. Jokke hadde kebabmage. Fjertene hans er da som kjent kjernefysiske, og blåser lett en mann av båten.

2 Likes

…bab.

selfølgelig :exploding_head:

jeg tenkte litt på det…og,men så såg jeg på tegningen at de to satt plutselig veldig nærme hverandre…noe som jeg trodde gjorde ting ukomfortabelt…eller noe :man_shrugging:

Noen her inne som ferierer på brekkestø eller justøya som har peiling på hvor det et lov å parkere uten at bilen blir taua?
Natt, bil full av unger og skilting fra helvetet ble det en relativt kreativ løsning

:thinking::ok_hand::v::love_you_gesture:

…nok en fall-ulykke på Gardermoen flyplass :face_with_raised_eyebrow:

"En tre år gammel gutt er sendt til sykehus i luftambulanse med alvorlige skader etter en fallulykke i avgangshallen på Gardermoen.

– Det er en tragisk hendelse. Det er en liten gutt som falt inne i avgangshallen. Vi undersøker omstendighetene nærmere, men ting kan tyde på at han falt fra en skranke, sier operasjonsleder Trond Lorentzen i Øst politidistrikt.

Han sier at fallet undersøkes som en ulykke. Gutten ble sendt til Ullevål sykehus i luftambulanse. (NTB)"

“… kvinne solte seg på skytebane: – Hun ble livredd”

:rofl::joy::sweat_smile:

I disse usikre børstider tenker jeg det er på sin plass å ta pengene ut av aksjemarkedet å investere i et par gode nikes. Fruen blir nok i det minste fornøyd :sweat_smile:

Er ikke overrasket egentlig, er jo en klokketråd her på forumet og har etterhvert funnet ut at det er en del som trader det også. Når man kan trade digitale mynter og in-game-objekter, er det vel helt OK med fysiske objekter som har en reell bruksverdi? :smile:

En Rolex er et presisjonprodukt som varer en livstid og mer. De har alltid steget i verdi og sannsynligvis kan du selge klokken din far kjøpte med gevinst.

Jeg tror ikke at et par sure 20 år gamle joggesko har det helt samme potensialet en gang i fremtiden.

1 Like

De eneste klokkene som stiger i verdi er rolex typ klokker, mer eller mindre alt annet faller i verdi fra du kjøper.

Dårlig marked å trade slik jeg ser det. Klokker burde kjøpes for å brukes, ikke for å videreselges.

Klokka til faren min hadde jeg ikke solgt for 10x profit uansett, men det er nå meg da.

Du skal i det minste kjenne markedet meget godt før du begynner på moroa.

De skal vel aldri brukes uansett.