Kan man fortsatt finne steder langs kysten av Thailand som ikke er ødelagt av masseturisme?
Var en tur i Thailand og tur Kambodsja i 2005, da føltes ihvertfall Kambodsja som et rimelig eksotisk og uoppdaget sted.
Kan man fortsatt finne steder langs kysten av Thailand som ikke er ødelagt av masseturisme?
Var en tur i Thailand og tur Kambodsja i 2005, da føltes ihvertfall Kambodsja som et rimelig eksotisk og uoppdaget sted.
tviler, det fins fine steder i thailand, men ingenting untouched som jeg har vært bort i. Er dog ingen ekspert.
Filippinene er et bra alternativ til Thailand. For lite turistifiserte områder, så kan Palawan-provinsen anbefales!
Her snakker vi gearing
Den skarve egenkapitalen gjør at gjeldsandelen i selskapet er skyhøy. Av eiendeler på totalt 214,9 millioner kroner, var dermed hele 209,9 millioner kroner gjeld, som betyr at investeringene er nesten utelukkende gjeldsfinansiert.
…intenst.
hehehe…
Interjuv @Evilfreud ?
Sier du kjøft i stedet for kjøpt også, og slurper kaffe fra tefat?
Edit: trodde ikke du var så gammel, men du har kanskje en gammel sjel?
joda,ok…svevestøv i ørsmå nanopartikkler…jeg kan vel tenke meg det.
hvorfor?..bor i byen,og persiennene mine var greit skittne i vinduområdet(hadde da ikke regjordt persiennene siden jeg flyttet inn i boligen min for 14 år siden )
Sverige har en hau med investeringsselskaper bl.a:
-creades
-industrivarden c
-investor b
-kinnevik b
-latour b
-traction B
-vostok new
-Öresund
-Ratos
Men hvilke har vi i Norge? Muligens Orkla, Aker og AF-gruppen går under dette?
Arendals Fossekompani?
Arendals Fossekompani ja, den hadde jeg glemt er det kun denne? Svenskene knuser oss hvertfall… (det er ikke ofte)
Wilh. Wilhelmsen Holding
LO gir i år sine medlemmer i Oslo råd om å stemme Arbeiderpartiet, SV, Rødt, Senterpartiet, eller MDG ved kommunevalget. Det er første gangen MDG er med på lista over anbefalte partier, skriver [Fri Fagbevegelse](https://frifagbevegelse.no/nyheter/lo-anbefaler-for-forste-gang-medlemmer-a-stemme-mdg-i-oslo-6.158.644636.a8defa5f33?utm_campaign=Daglig nyhetsbrev 190819&utm_content=Daglig nyhetsbrev 190819 CID_14e7d9472fd3202e391171a02c031f33&utm_medium=email&utm_source=Nyhetsbrev&utm_term=Dette har aldri skjedd fr LO anbefaler stemme MDG i Oslo).
Hjelp sier jeg bare
skremmende utvikling…
LO`s orginaserte vurderer vel å trekke medlemskapet nå i protest…
Jeg kjenner VELDIG mange LO-medlemmer som har meldt seg ut eller vurderer det, meg selv inkludert, mye pga deres støtte til Ap.
Blir myyye mer motstand nå!
Det får jeg si. Junior uke. Hatten av for sparebank øst, det var et skikkelig bra gode.
Shut up and take my money
Fikset den for deg jeg
Aldri sett bedrifter tilby noe slik. Er jo helt fantastisk. Og mye mer fornuftig enn en ekstra ferieuke når du runder 60.