Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Kan man fortsatt finne steder langs kysten av Thailand som ikke er ødelagt av masseturisme?

Var en tur i Thailand og tur Kambodsja i 2005, da føltes ihvertfall Kambodsja som et rimelig eksotisk og uoppdaget sted.

tviler, det fins fine steder i thailand, men ingenting untouched som jeg har vært bort i. Er dog ingen ekspert.

Filippinene er et bra alternativ til Thailand. For lite turistifiserte områder, så kan Palawan-provinsen anbefales!

1 Like

Her snakker vi gearing

Den skarve egenkapitalen gjør at gjeldsandelen i selskapet er skyhøy. Av eiendeler på totalt 214,9 millioner kroner, var dermed hele 209,9 millioner kroner gjeld, som betyr at investeringene er nesten utelukkende gjeldsfinansiert.

1 Like

…intenst.

:face_with_monocle:

hehehe…

:tv:

Interjuv @Evilfreud ? :sweat_smile:
Sier du kjøft i stedet for kjøpt også, og slurper kaffe fra tefat? :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:
Edit: trodde ikke du var så gammel, men du har kanskje en gammel sjel? :stuck_out_tongue_winking_eye:

:face_with_raised_eyebrow::rofl::sweat_smile:

joda,ok…svevestøv i ørsmå nanopartikkler…jeg kan vel tenke meg det.

hvorfor?..bor i byen,og persiennene mine var greit skittne i vinduområdet(hadde da ikke regjordt persiennene siden jeg flyttet inn i boligen min for 14 år siden :grimacing:)

Sverige har en hau med investeringsselskaper bl.a:

-creades
-industrivarden c
-investor b
-kinnevik b
-latour b
-traction B
-vostok new
-Öresund
-Ratos

Men hvilke har vi i Norge? Muligens Orkla, Aker og AF-gruppen går under dette?

1 Like

Arendals Fossekompani?

1 Like

Arendals Fossekompani ja, den hadde jeg glemt :slight_smile: er det kun denne? Svenskene knuser oss hvertfall… (det er ikke ofte) :smiley:

Wilh. Wilhelmsen Holding

1 Like

:astonished:

LO anbefaler å stemme MDG i Oslo

LO gir i år sine medlemmer i Oslo råd om å stemme Arbeiderpartiet, SV, Rødt, Senterpartiet, eller MDG ved kommunevalget. Det er første gangen MDG er med på lista over anbefalte partier, skriver [Fri Fagbevegelse](https://frifagbevegelse.no/nyheter/lo-anbefaler-for-forste-gang-medlemmer-a-stemme-mdg-i-oslo-6.158.644636.a8defa5f33?utm_campaign=Daglig nyhetsbrev 190819&utm_content=Daglig nyhetsbrev 190819 CID_14e7d9472fd3202e391171a02c031f33&utm_medium=email&utm_source=Nyhetsbrev&utm_term=Dette har aldri skjedd fr LO anbefaler stemme MDG i Oslo).

Hjelp sier jeg bare

skremmende utvikling…

LO`s orginaserte vurderer vel å trekke medlemskapet nå i protest…

Jeg kjenner VELDIG mange LO-medlemmer som har meldt seg ut eller vurderer det, meg selv inkludert, mye pga deres støtte til Ap.
Blir myyye mer motstand nå!

1 Like

image

Det får jeg si. Junior uke. Hatten av for sparebank øst, det var et skikkelig bra gode.

5 Likes

Shut up and take my money

Fikset den for deg jeg :slight_smile:
Aldri sett bedrifter tilby noe slik. Er jo helt fantastisk. Og mye mer fornuftig enn en ekstra ferieuke når du runder 60.

7 Likes