Her er en annen variant av den historien.
Utifra den første historien, så kan man ha en viss sympati med nordmannen, men etter å ha lest denne, så håper jeg han råtner i et Thailandsk fengsel…
Her er en annen variant av den historien.
Utifra den første historien, så kan man ha en viss sympati med nordmannen, men etter å ha lest denne, så håper jeg han råtner i et Thailandsk fengsel…
det ble da trukket frem kniv…han måtte da forsvare seg?
Ehm… forsvare seg etter å ha brutt seg inn på rommet til offeret, der han bodde med familien sin?
Litt merkelig hendelsesforløp. Sikkerhetsvaktene på hotellet burde ringt politiet når de var oppe for andre gang, men kanskje har de ikke ønsket å lage oppstyr. Den mannen kunne jo ikke verdt helt 100%.
oops…kan innrømme jeg leste litt kjappt igjennom saken
Artikkelen var ikke helt oppdatert, her en mer oppdatert artikkel: https://www.thephuketnews.com/karon-police-reveal-details-of-norwegian-arrested-for-death-of-brit-at-phuket-resort-72615.php#tMIjDjeDDrSzOsVO.97
Jeg så at et heeeelt tilfeldig tysk skip hadde plukket opp 100 migranter fra en synkende båt.
Her er videoen fra radiorommet på det tyske skipet:
Til opplysning, rasister kommer i alle farger og fasonger.
…når musikksalget svikter,så gjør de så mye rart for å oppnå publisitet.
Skulle ønske en hvit rapper hadde prøvd seg på å kalle et lands befolkning for rasistiske, svarte apekatter. Grøss. Får vondt i sjelen av slike mennesker.
Har du ikke hørt om Eminem?
AAaaah…der tok de han på dette også,-No Where to Hide Now Biatch!!
Hvor sjekker dere kurser på mobilen nå?
ikke enkelt det nå lengre etter netfonds forsvant,-selv så trykker jeg på alt ifra E24,til å ta en sjelden tur innom DnB Markets…litt sånn over allt,men må trykke en HEL del idag for å samle inn den daglige dataen som øynene kunne hvile på
Elisabeth Warren ser ut til å ha plan…en stor struktuell forandring for USA
Ja, lykke til?
…og du mener alle i verden kommer til å sitte på ræven og bestille melk og brød via Iphonen fremover?
og alt av hoteller vil bli lagt ned og AirBnB vil bli førstevalget?
AirBnB og netthandel er to helt forskjellige ting…
At butikkdøden kommer til å fortsette, og at dagligvarehandel på nett kommer til å vokse er jeg helt sikker på.
Det er isåfall et varselsignal for verdensfreden. Hovedgrunnen til at vi ikke får WW3 er at alle er avhengige av dollaren. Om Kina selger seg dramatisk ned i amerikanske statsobligasjoner går vi mot en verden hvor Kina får redusert sin risiko ovenfor USA. Kina world leader i 2100?
Butikkdøden i Norge skyldes jo ihovedsak EKSTREM overetablering