Sitat: “Thank god for alternative media who kept the truth alive”.
Var månelandingen faket?
- Ja
- Nei
0 stemmegivere
Idiotisk sammenligning. Har du vært i New York? Da ville du skjønt at det er umulig at brannen fra Tower 1 og 2 spredde seg til Building 7. Så lenge alle bygningene mellom dem ikke stod i brann. Bygningene var langt fra hverandre og med flere bygninger mellom dem. Tower 7 ble ikke truffet heller.
Ja, jeg bodde i USA 11. sept og var i NYC to uker etterpå
Ifølge wikipedia ble Tower 7 truffet av “heavy debris” og brant hele ettermiddagen. Brannslukkingssystemet fungerte heller ikke.
NIST determined that diesel fuel did not play an important role, nor did the structural damage from the collapse of the Twin Towers or the transfer elements (trusses, girders, and cantilever overhangs). The lack of water to fight the fire was an important factor. The fires burned out of control during the afternoon, causing floor beams near column 79 to expand and push a key girder off its seat, triggering the floors to fail around column 79 on Floors 8 to 14. With a loss of lateral support across nine floors, column 79 buckled – pulling the east penthouse and nearby columns down with it. With the buckling of these critical columns, the collapse then progressed east-to-west across the core, ultimately overloading the perimeter support, which buckled between Floors 7 and 17, causing the remaining portion of the building above to fall down as a single unit. The fires, which were fueled by office contents and burned for 7 hours, along with the lack of water, were the key reasons for the collapse.[6]:21–22 Incidentally, this made the old 7 WTC the only steel skyscraper at the time to have collapsed from fire.[8]
fra https://en.wikipedia.org/wiki/7_World_Trade_Center
Sånn så det ut etterpå:
For meg virker det ikke helt usannsynlig at deler av tårnene falt på Building 7 og startet en brann.
her forklares litt om situasjonen økonomiske historien,og hvorfor ting er som det er…
Her nevner en general fra Pentagon,om den “Arabiske våren” vi som husker tilbake når det foregikk…MANGE år i forkant!
USA bruker tomme ideer for å få en ny “Irak”-situasjon som tilbake i 2003,da de løy om at Irak hadde “mobile-kjemiske/masseødeleggelses-våpen”(lastebiler med kjemiske våpen)
USA prøvde å få med seg verden med disse anklagene,-Iran har ansvaret for sikkerheten i området der tankbåtene passerer…!
Saudi Arabia gir seg ikke,-DE SKAL TA IRAN!
notat: jeg vet ikke hva som skjer her i verden…men noe STORT er på gang,-det er f*en meg sikkert!
God Helg Folkens,og kjør forsiktigt,samme hva en kjører på
USA vil jo gjerne ha krig, det er ingen nyhet. Deler av økonomien der borte er bygget på at de alltid må være i krig eller at de kan være supplier for andre nasjoner i krig.
se så fint alle andre bygninger står rundt “Ground Zero”…
stemmer
Relativt store skader på mange av byggene rundt så vidt jeg kan se.
Men jeg gir meg, orker ikke.
Bare for klarhetens skyld. Jeg tror ikke at “Bush did 9/11” eller noe sånt. Bare at USA ønsker krig og handler utifra det på hendelser som skjer. At de f.eks. vil kaste seg over enhver unnskyldning til å starte konflikt og at det er opp til landet de peker ut å de-eskalere. Eventuelt kan et samlet EU/Kina/Russland holde USA i sjakk med diplomatisk og politisk press.
og nå skal Saudi Aramco “snart” børsnotere 5% av selskapet,-hvorfor det?
trenger DE penger…nei,-men så ser jeg også de ser på Japan(??) som mulige steder å børsnotere seg…fordi USA har tydeligvis strenge regler innen rapportering av oljereseorarer…
Time will show sier jeg bare…
majestetisk
Landet en motor eller 2 i Tower 7
Så den ble truffet.
Saudierne er det mest meningsløse landet og folkeslaget i verden, tviler på at de på noen som helst måte kan ta iran på egen hånd
Saudi tapte jo mot et urfattig folkeslag som var iranstøttet i Yemen.
Mistenker de hadde tapt stort i direktekrig med iran.
Iran har jo ekstreme mengder langtrekkende raketter så mistenker at Saudi hadde gitt seg så når en 20-30 av dem hadde landet i diverse befolkningsentre.
Hehe… det som er også bemerningsverdigt,er at avtrykket av flyet som gikk inn i bygningen,viser avtrykket helt ut til vingetippene…altså,flyet krasjet inn i et et bygg armert med x-anntall tonn stål.
Flyet er laget hovedsakeligt av Aluminium,noe som er utroligt “bløtt”/mykt materiale
En’ flymotor,ramler inn i et bygg,-setter så fyr på det og bygget ramler sammen i FRITT fall…pga 1 stk flymotor??
Tenk logisk min venn☝️
Det er uansett første gang i historien at to flykrasj inn i 2 bygninger fikk 3 store bygninger i stålkonstruksjoner til å falle som korthus.
Ifølge den offisielle granskingngen var det vel flere ting som traff det bygget, husker bare bildet av restene av flymotoren.