Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ja,i den “offentlige granskningen” er det også et mangetall sider som mangler.

Disse sidene er det en egen gruppe vitner/pårørende og andre som har i åresvis krevd den totale fulle sannheten fra myndighetene!

Bevisene MOT denne hendelsen er overhengende,men de er eksperter på å tie om dette i offentligheten🤐

Vet du hva Thermite består av?

Aluminium i de legeringene som blir brukt i flyindustrien er et ekstremt stivt materiale.

:rofl:

Jeg er platearbeider!

:construction_worker_man:

:man_facepalming:

MDG vil ha borgerlønn i Oslo

Da flytter eg til Oslo !!

Bydelen Alna og Gamle Oslo har drøyt 100.000 innbyggere.
– En borgerlønn på for eksempel 2G (folketrygdens grunnbeløp) til alle, vil da koste nesten 20 milliarder kroner. Det er utrolig at et parti som sitter i byråd foreslår noe så økonomisk uansvarlig, sier Riekeles.
Betalings mur

her er resultatet fra borgerlønn-eksperimentet i finland.

2 Likes

Du snakker om oppladning føre en landskamp :slight_smile:

https://direkte.vg.no/fotball/videos/184293

til minne om da vi opplevde et sjeldent skytedrama,-til det som er idag nærmest det daglige…

:unamused:

Her skal ein kutte i støtten til svakerestilte barn men staten bør betale regningen for eiere med hunder som er rammet av den hittil ukjente sykdommen?
Herregud :woman_facepalming:

1 Like

Tror faktisk hunden vår hadde dette svineriet i midten av august. Dårlig i magen og måtte ut en gang i timen, hele døgnet i en ukes tid. Heldigvis var almenntilstanden bra likevel. Nå er han i fin form, men det var ganske skummelt da det sto på. Spent på hva årsaken er.

1 Like

Min hadde lignende før sommeren. Stod opp til nyfuget bad hver morgen

3 Likes

Litt usikker på hva byråkratidioti (NAV) har med frp å gjøre. Men, fck no. Staten skal ta regningen for hunder. => frp svinger kappen etter vinden i sin beste stil.

Eg tenker politiker er politiker. Og det er politiker som styrer Norge. Tenker ikkje på parti her.

Vel eg meiner at viss du skaffer deg hund så må du ta ansvar for den. Har du hund får du også ta deg av det økonomiske. Dei aller flest har vel forsikring på hund?

Har du ikkje råd til å ta vare på hunden din så skal du ikkje ha hund! Det er ingen menneskerett å ha hund. Eg kunne tenk meg å ha hund men ser det er for dyrt økonomisk, så da har eg ikkje hund.

Hvorfor skal noen andre betale for hunden din?

1 Like

Min hadde lignende symptomer forrige uke. Var ikke god stemning i heimen når hele landets veterinærbestand, Mattilsynet og fandens oldemor slo på nødalarmen altså. Noe forbanna drit. Bokstavelig talt.

2 Likes

fatter ikke at media/rettsaker ikke bare kan holde disse type saker lukket og vekk ifra offentligheten!??

Det sitter nok garantert noen personer og har samme ideologi og sympati for denne drapsmannen,-og effekten av å se tiltalte vise nazihilsen styrker nok beslutningen hos de som allerede er på tanken å gjøre lignende handling!

…snart Jul :santa:

Det ene er en velferdsordning, det andre er et tiltak for å stoppe spredning av en sykdom. Blir rart å sette dem opp mot hverandre.

Det skal eg nå være litt enig i…
Men eg syns det blir litt feil at ein skaffer seg hund og så skal staten betale. No kom det dårlig fram i den artiklene hva staten skulle betale/dekke. Antar at her var det snakk om behandling av hund på dyresykehus. Det skal ikkje staten betale.
Eksempel her 80 000 kr

Noen har sine egne teorier om hvorfor hundene blir syke. Det er mange skrullinger der ute.