Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Trump twitrer om Iran og løgner. Det kom fra rett person :wink:

Synd det ikkje er ein åpen klima tråd her så da bruker eg denne.

Dette MOF-materialet som det her snakkes om høres heilt fantastisk ut.
Kan fange vann, co2, osv…

http://www.wahainc.com/

Vet noen av dere hvor jeg kan finne en liste over de mest populære spillene på PC og konsoll? Har funnet noen lister, men de gir meg forskjellig svar. (jeg driver og lager en quiz til jobben)

1 Like

Kjøpte trådløse ørepropper til sønnen vår hos CDON, etter kort tid begynner den ene øreproppen å miste batterikapasitet, reklamerte i begynnelsen av august, men oppnår kun trenering fra «kundeservice».
Jeg gir ikke opp…hater å bli svindla!
Noen som har en ide hvordan ta rotta på faenskapet?
Tenker VG, Forbrukerrådet osv, kanskje en epost til TV2 hjelper deg osv, vil de ikke ordne opp er det greit å få informert om hvilket søppelfirma CDON er.
I tilfelle ikke alle fikk det med seg: dropp å handle hos CDON, søppelfirma!:wink:

1 Like

Denne saken var værre enn jeg trodde.

https://www.nettavisen.no/nyheter/morens-hensynslose-utlevering-av-greta-thunbergs-mange-kamper/3423845595.html

4 Likes

Sykt, mora skrevet bok!? Skremmende lesning… Stakkars jente! Fy faen det er ikke bare bare å ha gæren mor… og den kyniske pressen dytter denne dysfunksjonelle familien ukritisk frem. Til å spy av! Håper inderlig for jentas del at hun en gang kan vende tilbake til et normalt liv… :disappointed_relieved:

7 Likes

Ikke bra…

Har handlet der i flere år, kjempefornøyd, og fortsetter selvfølgelig å handle der :blush::+1:

1 Like

Har du reklamert på noe du har kjøpt der?
Jeg har også handlet endel på CDON, men aldri reklamert før, kommer aldri til å kjøpe noe fra CDON som er dyrere enn at heg kaster det hvis det ikke fungerer.

Edit: XXL er feks i en annen liga, enten det gjelder defekte produkter, bytterett, prisgaranti osv osv osv
Får håpe de får på plass en personalpolitikk også!

Du kan jo lese disse anmeldelsene her:

https://www.prisjakt.no/store.php?f=9738

Det var en del som hadde dårlig erfaring med CDON ser jeg!
Jeg har kanskje vært heldig, det har skjedd etpar ganger at varene ikke har kommet, og da har de sendt ny uten kostnad for meg.
Har også sendt i retur uten problem, riktignok lenge siden.
Har handlet der i over 10 år.

1 Like

Når krenkelseshysteriet går ett hakk for langt. Sminket seg som Alladin for 20 år siden. :joy:

5 Likes

“Thats you guys!” For de som har sett Dave Chapelle’s, Sticks and stones.:sweat_smile:

Ja vel

1 Like

Altså et flyvende objekt, de vet ikke hva det er. Mao en ufo.

Så den der, helt latterlig!

Leste i artikkelen at det var mange grupper som var kjapp med å spille offerkortet…

Lederen for en muslimsk organisasjon mener det er beklagelig at Trudeau valgte å spille på gamle arabiske og orientalske myter når han kledde seg ut som Aladdin, og attpåtil brunmalte seg.

Har sett at de flygende hvite kulene har blitt filmet rundt kornsirkler også.

Er nok mange politikere som bare ser på det som en mulighet å score noen poeng også, uten at de bryr seg nevneverdig.

Ja, det ser vi jo her hjemme også med Abid Raja, som dyttet hele Norges muslimske befolkning foran seg i jakten på toppvervet i Venstre.

Hvis de har nettchat bør det være enkelt å reklamere ved å si at man vil gjøre det der. (CDON-kommentaren fra i går)

1 Like

Jeg sendte en rimelig kvass epost til hun som jeg har hatt kontakt med, da dukka det plutselig opp returlapp!
Sendte kopi av sending på epost i går kveld, fikk epost i dag om at tilbakebetaling var utført, får se om pengene kommer.
Uansett kjipt at det skal være på det viset.
Jeg er usikker på om CDON nærmest er som Wish, altså en markedsplass hvor en indirekte handler med mange forskjellige…

1 Like