Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Hiddn såg meget sterk ut i går på slutten av dagen tross allered høye prosenter, eg kjøpte meg en post på under 10k til rett under 3kr, solgt nå på 4,70

Kan poste bilde av sedlene senere ikveld pm det betviles :+1:

3 Likes

DN har synket til et nytt lavmål…kartlegger CO2`n til Petter Stordalen,-de glemte å regne med Fisen!!

Steike de har lite å finne på om dagene…:man_facepalming:

Veldig bra av DN, han seiler jo på miljøbølgen. Greit å avdekke hvor miljøvennlig han er.

4 Likes

Hvorfor er det lavmål? Han prøver jo å fremstå som den reneste Al Gore når det gjelder klimahysteri. Fint å vise hvor dobbeltmoralske disse folka er.

2 Likes

han skaper da arbeidsplasser,-skulle han ha klart å oppnådd det samme MED EN KANO???

folk er så j*vla sprengt i huet pga dette klimagreiene i media for tiden…

:exploding_head:

Han kunne latt være å late som om han var miljøvennlig. Er jo det folk reagerer på.

7 Likes

Ja, og Stordalen er jo en av de verste. Kanskje han skal holde litt mer kjeft om dette i fremtiden, så slipper han nok slike oppslag.

2 Likes

…ok,ok.

har ikke fulgt med så mye om det at han har sagt så masse om å være miljøvennlig.

God morgen forresten…:relaxed:

Blir det is i dag da?:grinning:

jo men for faen fyren flyr jo verden rundt til all verdens luksus resorts i privatfly som ikke har en drit med jobb å gjøre og så skal han liksom belære meg om å slutte med charterturen i året?

4 Likes

Det hadde jeg ikke trodd om deg @Savepigfly skamme seg!

…nneida,-lev livet til det fulle!

drit i hva andre sier :wink:

1 Like

Det blei noen høvdinger det, men minus i Funcom gjør set vanskelig å få midler til partyis :roll_eyes::joy:

1 Like

noen her som skal delta?

Herre… jeg har ikke ord.

…gikk en tur til butikken idag,så ingen dinosaurer,-derfor har de alldri eksistert…

:crazy_face::man_facepalming:

Jeg forstår ikke hvorfor jeg sitter og hører på dette… men det er fascinerende at det finnes slike mennesker… og han paleontologen er så saklig. Jeg hadde bare sagt **** off og lagt på.

1 Like

Den blir vell filmet ? tenkte bare å se den hjemme

jeg bor en liten busstur unna :slightly_smiling_face:

tror ikke det ble filmet sist jeg var på denne type opplegg…:thinking:

1 år siden sist,greit opplegg,-men…

jeg møtte opp i stor grad pga “Sissener” skulle komme på seminaret,sønnen kom,men nevnte ikke med ETT ord om rentebildet(litt om renteobligasjoner og statsrenter) som ligger an i markedet nå,og hvordan dette påvirker deres største posisjon i fondet,nå som også Storebrand er sagt av Sissener senior at selskapet er “langt mindre rentesensitiv enn før”,-dette synes jeg det var en tydelig mangel på ikveld :confused:

og til slutt,Elefanten i rommet,-Børsnoteringen av Saudi Aramco,om hvordan dette vil påvirke oljeprisen da rapporteringen av oljereservene vil,etter min mening,bli “betydelige” :thinking:

igjen,ellers god kveld med fullpakket sal,-alldri sett så mange folk som nå,minst dobbelte av det som møtte opp ifjor.

3 Likes