Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Veldig bra av DN, han seiler jo på miljøbølgen. Greit å avdekke hvor miljøvennlig han er.

4 Likes

Hvorfor er det lavmål? Han prøver jo å fremstå som den reneste Al Gore når det gjelder klimahysteri. Fint å vise hvor dobbeltmoralske disse folka er.

2 Likes

han skaper da arbeidsplasser,-skulle han ha klart å oppnådd det samme MED EN KANO???

folk er så j*vla sprengt i huet pga dette klimagreiene i media for tiden…

:exploding_head:

Han kunne latt være å late som om han var miljøvennlig. Er jo det folk reagerer på.

7 Likes

Ja, og Stordalen er jo en av de verste. Kanskje han skal holde litt mer kjeft om dette i fremtiden, så slipper han nok slike oppslag.

2 Likes

…ok,ok.

har ikke fulgt med så mye om det at han har sagt så masse om å være miljøvennlig.

God morgen forresten…:relaxed:

Blir det is i dag da?:grinning:

jo men for faen fyren flyr jo verden rundt til all verdens luksus resorts i privatfly som ikke har en drit med jobb å gjøre og så skal han liksom belære meg om å slutte med charterturen i året?

4 Likes

Det hadde jeg ikke trodd om deg @Savepigfly skamme seg!

…nneida,-lev livet til det fulle!

drit i hva andre sier :wink:

1 Like

Det blei noen høvdinger det, men minus i Funcom gjør set vanskelig å få midler til partyis :roll_eyes::joy:

1 Like

noen her som skal delta?

Herre… jeg har ikke ord.

…gikk en tur til butikken idag,så ingen dinosaurer,-derfor har de alldri eksistert…

:crazy_face::man_facepalming:

Jeg forstår ikke hvorfor jeg sitter og hører på dette… men det er fascinerende at det finnes slike mennesker… og han paleontologen er så saklig. Jeg hadde bare sagt **** off og lagt på.

1 Like

Den blir vell filmet ? tenkte bare å se den hjemme

jeg bor en liten busstur unna :slightly_smiling_face:

tror ikke det ble filmet sist jeg var på denne type opplegg…:thinking:

1 år siden sist,greit opplegg,-men…

jeg møtte opp i stor grad pga “Sissener” skulle komme på seminaret,sønnen kom,men nevnte ikke med ETT ord om rentebildet(litt om renteobligasjoner og statsrenter) som ligger an i markedet nå,og hvordan dette påvirker deres største posisjon i fondet,nå som også Storebrand er sagt av Sissener senior at selskapet er “langt mindre rentesensitiv enn før”,-dette synes jeg det var en tydelig mangel på ikveld :confused:

og til slutt,Elefanten i rommet,-Børsnoteringen av Saudi Aramco,om hvordan dette vil påvirke oljeprisen da rapporteringen av oljereservene vil,etter min mening,bli “betydelige” :thinking:

igjen,ellers god kveld med fullpakket sal,-alldri sett så mange folk som nå,minst dobbelte av det som møtte opp ifjor.

3 Likes

Hvem er det egentlig han vil skal betale for å drive med kappgang, den kanskje aller teiteste idretten av alle?

Av alle ting som jeg synes markedet skal få lov til å styre, så må lønnen til toppidrettsutøvere være sånn ca på toppen av hele listen.

6 Likes

Bak på fryseboksen står det:

Power consumption kwh/24h 0,75

Betyr det 750 watt i døgnet?