Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Fått en forkjærlighet for sjakk de siste årene, og kunne derfor ikke dy meg når denne muligheten fra kunstneren Lastaa dukket opp :grin:

6 Likes

Ser denne er postet i et par ulike tråder, men om folk ikke har fått med seg denne podcasten enda så er den verdt å høre på.

Happiness is greater than, or equal to, your perception of the events in your life minus your expectation of how life should be.

Hørt han her på en podcast. Måtte bestille boken :wink:

3 Likes

Personlig konkurs i Norge – mangemillionær i Pakistan

2 Likes

hvorfor tenker vi ikke på sånt her hjemme?

:thinking:

@Nocturne Forberdte å returnere en vare til XXL og så sjekka jeg innboksen når jeg sendte det til egen privat epost. Litt morsomt sammentreff :joy:

5 Likes

Du jobber litt mot egne investeringer?

Haha, det finnes ikke tilfeldigheter? :smile:

1 Like

Ser det var litt uklart, men ikke min investering. Følger Nocturne på Shareville så derfor jeg fikk mail om kjøpet hans :grin:

Generelt sett er jeg en god bidragsyter til å sørge for at XXL tjener penger :slight_smile:

4 Likes

Altså, jeg mener ikke å være stygg. Men er det sånn at disse skifjolsene ikke har skjønt at avgasser fra kjemikalier som de driver og varmer opp såpass at de blir smøremyke er giftige og har konsekvenser?

Men for all del, har produsentene sluntret unna med advarselsmerking så må de jo kjøres konkurs.

1 Like

Synes det er verre at forbundet sansynligvis har vist, men har holdt kjeft.

En ting er jo avgassene, men alt slipestøvet havner neppe i søpla og blir sendt til forbrenning…

Det blir sannsynligvis kostet ut døra, og ender opp med å forurense miljøet.

Siden @pdx er midt i barnestellet og Lørdagspizzaen rekker han ikke redigere denen posten før jeg har fått drevet heftig egenreklame :wink:

Vil bare anbefale EP 4 av aksjesladder. Var meget morro å jatte litt gaming og shit med Lars og Svend!. Verdt å høre på.

https://soundcloud.com/user-368296438/livet-som-aksjetrader-gamingfuncom-og-mange-aksjer

6 Likes

All den hasjrøykingen begynner nok å tære på…

:smoking:

1 Like

:thinking:

I desember 2018 lanserte Waymo One en selvkjørende taxitjeneste.
Kunder som blir koblet sammen med en helt førerløs bil skal informeres av appen om at det ikke kommer til å være en sikkerhetssjåfør i forsetet. Hvis man trenger hjelp i løpet av turen, kan man kontakte support via appens hjelp-knapp.

vil prisen for taxiturer gå ned ette denne “revulusjonen” med selvkjørende biler…nei.

vil vi føle oss trygge med biler som kjører av seg selv…nei.

1 Like

Tja. Er ikke sånn at alle taxisjåfører er så trygge heller. :stuck_out_tongue:

1 Like

Støtt en nyoppstartet youtuber :grin: subscribe på graybossgaming :grin:

2 Likes

(fant ingen “lakseprat” eller lign.)

Endelig begynner ting å vise resultater på utfordringene med lakselus! :+1:

Takk til de 2 som subscribet til min kanal :slight_smile: nå trenger jeg bare 983 til for å nå minste kravet om å bli en youtube partner :grin:

jeg lover å spille alle funcom spillene på kanalen min :wink:

2 Likes