…og nå gjenstår det bare 2 ting,-reise rundt i verden for å sikre seg opplasting av videoene dine på de forskjellige “youtube”-serverene og utøve morsome kommentarer på videoene,-slik gjode Pewdiepie med STOR suksess…
Lettere å sjekke google trends, å forandre land i innstillinger
Andreas Hofstad (24),norges svar på neste warren buffett,eller bare en kar som har ridd på gullfuglen og har hatt griseflaks!
“Etter skolen var det rett hjem og sette på tekst-tv for å følge med på kursene…”,-de hadde ikke internet oppe i Trondheim på 2007-tallet?
Ikke flaks når man kjøper Funcom vet du
…høyt spekulativt kan man vel si,“gutten” sitter nå da med 2-siffet milliongevinst på 3 år!??
svensk politi oppdaterer…trist utvikling.
"Politiet i Sverige er sterkt bekymret over økende voldskriminalitet blant barn helt ned i 11-12-årsalderen.
Politiregionen Midt-Sverige, som inkluderer de tre svenske fylkene Gävleborg, Västmanland og Uppsala, har hittil i år opplevd 44 skyteepisoder. Tre av dem har hatt dødelig utgang, og 18 personer er såret.
– Skyteepisodene begynte i storbyene, men har nå spredd seg til hele landet, sier politisjefen i regionen, Carin Götblad…"
Veldig glad at vi hadde et oppegående politi her på 90tallet som fikk fjerna den type kriminalitet før det blomstra.
Tror ikke sverige klarer å løse dette på maaaange generasjoner.
vi her hjemme i stavanger opplevde at de narkomane hadde begyndt å selge til ungdommer helt ned til 14 års alderen(en etikkregel de gikk bort ifra,å ikke selge til barn!)…det ble utført en del Razziaer og mer politioperasjoner rundt buss/togterminalen i sentrum og fikk stoppet galskapen,-til og med Stavanger aftenblad hadde et innlegg om nettopp dette der de intervjuet unge jenter om hvor enkelt det er å få tak i hva en ville ønske av narkotika…en mann ble også stoppet der han gikk av toget i sentrum med en ryggsekk stappfull med Amfetamin.
selv har jeg ikke sett eller hørt noe av noe lignende selv siden,-og dette var ifjor(forifjor?)
skulle ønske vi var litt mer Russiske/Fillipinske mot de narkomane her hjemme,-ikke alle har livets rett mener jeg selv om de går under de samme menneskerettighetene som alle andre borgere,-de har selv valg et liv utav helvete,derfor burde de straffes knallhard ved å ødelegge flere ved å drive videresalg!
et barn som opplever rus i hjemmet og blir rusmisbruker selv,er ytterst trist og tragisk,-alt annet er bare en byrde på samfunnet!
Det morsomme eller triste med den saken. Var jo at “tiggerene” fra romania, eller romfolket. Deala STORE mengder piller som da kom fra romania.
Men flere på venstresiden var ute å sa at politiet drev å plaga disse stakkars “tiggerene”. Heldigvis dreit politiet i naive fjols på venstresiden og fortsatte aksjonene. Resultatet ble at en gjeng ble bura inne. Profitt og gevinst ble fratatt dem og problemet forsvant.
Greit å være hyggelig men viktig å være realist også.
wow,ligningsutregning er ikke noe for meg…lurer på hvordan jeg klarer å gjøre det så bra på børsen,-kanskje litt flaks og å holde enkel strategi i å sitte på etablerte og kjente selskaper som man kan lene seg trygt til
Norges bank legger tydligvis opp til å få slutt på bruken av kontanter. Kan aldri tenke meg noen gidder å drasse rundt på slike
Den der får ikke plass i min lommebok hvertfall. Utrolig upraktisk og miljøfiendtlig at den skal være så stor.
Når det utstedes nye sedler og mynter så er det alltid mye som ikke blir innlevert. Hva skjer med disse verdiene. Forsvinner de bare?
De er en periode hvor de fortsatt kan brukes, deretter en periode hvor de kun kan veksles inn i bank og til slutt en periode hvor de kun kan leveres til Norges Bank. Etter disse periodene mister de all verdi bortsett fra samlerverdi.
la han sulte ihjel,-hadde han vært norsk hadde nok VG kunne fått ordnet en utveksligsavtale hjem til norge med UD for denne “stakkars” IS-soldaten
ser gjentatte artikkler fra VG om hvor “forferdelig” IS har det etter Kalifatets “fall”.
Ja, det vet jeg. Men er det noen som har en fordel av at disse pengene ikke leveres inn? Staten/Norges Bank?
Er vel siste gangen dette skjer? Er iallefall ett fint minnesmerke på hvor egentlig verdiene til landet kommer fra.
Har du lest artikkelen? Det er jo ingen ting i den som fokuserer på at det er synd på denne IS-krigeren. Blir ikke nevnt en gang… Fokuset til VG er at Tyrkia har foretatt en policy-endring og hvilke konsekvenser denne får for andre land. Det er kun en redegjørelse for hva som har skjedd.
Fokuset på om det er “synd på” denne fyren stammer i dette tilfellet altså fra deg og ingen andre.
nøyaktig,-er bare litt drittlei av at VG drar frem slike stygge karakterer frem i medialyset hjem til norge!
en vet alldrig,-plutselig er det et menneske her som oppfatter disse som inspirerende og begår lignende handlinger selv her til lands!
helt utrolig hva et tastertrykk kan gjøre med en person,-om tiden får holde på lenge nok med en svak sjel som blir lett påvirket!
det Norske lovverket burde skrive om denne “Vær varsom”-plakaten der de tar hensyn til eksponeringen av visse typer grove hendelser rundt om i verden!
hey,
kjenner dere til et nettsted/megler som har tilgjengelige slike “fundamentalanalyser” der det IKKE er krav til å utføre et minimum anntall handler for å få tilgang til denne type rapporter?