Det er ikkje første gangen Nettavisen skriver feil. Virker som dei ikkje leser hva dei skriv.
Kan vel ikkje kalle dette for ein link men ein artikkel og det er vel ei avis eller?
Det er ikkje første gangen Nettavisen skriver feil. Virker som dei ikkje leser hva dei skriv.
Kan vel ikkje kalle dette for ein link men ein artikkel og det er vel ei avis eller?
Eeeh…ok…
Takk for å understreke poenget mitt
only in Sverige…
" Kvinne frigjort fra bordtennisbord
Kvinnen som satt fastklemt i et bordtennisbord i Gøteborg er nå utløst. Det skriver Aftonbladet.
Bordet ble demontert og redningsmannskaper fikk kvinnen løs etter en time…"
hei…hvor er tråden der man skal gi tips på hvor man finner selskapsnyheter?
Hvor mange ganger skal man høre om denne rumpekunstneren som eksempel på kunst? For meg blir dette som å tro at «Exit» er representativt for norsk finansbransje. Bokstavelig talt rævva journalistikk basert på fb innlegget til en som aktivt søker etter ytterpunkter i den offentlige forvaltningen for å skape forvirrende negativ debatt og blest rundt seg selv.
Nå er vel ikke dette heller det eneste eksemplaret sløserombudsmannen har avdekket.
Poenget er at en fyr som lager “kunst” ved å sprute maling ut av anus får millioner av staten i støtte.
Uavhengig om det er ytterpunkter eller ei så er det forkastelig.
Finnes også eksempler på endel andre syke tildelninger på det “kunstner” budsjettet.
Alle millionene det vandrende oksygenaløseriet spruter ut av ræva er sykehjemsplasser i vasken. Fact.
Teknisk sett er vel alt som brukes på annet enn sykehjemsplasser sykehjemsplasser i vasken?
Jo men jeg snakker ikke teknikk, jeg er på metafysikk.
Den dagen det blir kjent at anal-produsert kunst er massivt underpriset tenker jeg pipa får en annen lyd omsettes det i tillegg privat, så skal 5% gå til statskassa. Så da er det bare 95% som går i vasken.
Hvis det er noe tak i denne kunstneren så noterer han selskapet sitt på Merkur market under tickeren «ANAL-ME». Så kan han gi ut kvartalsrapporter, også produsert med ræven.
Men det har kanskje vært gjort før, minner litt om sino agro food…
Googlet litt av nysgjerrighet her og fant denne
Kjenner ikke så godt til theater, men det fremstår som om de jobber med rimelig store prosjekter der jeg antar det er mange mennesker på lønningslista. Da snakker vi nok forskjellige utgifter til formidling, annonsering, design, scenografi, forsikring, frakt, arbeidsgiveravgift, håndtverkere, regnskap, honorar til skuespillere, etc-. etc.? Man kan hisse seg opp over de kvalmende scenene som ble postet over her, men jeg vil tro bildet er mer nyansert
Vel, artikkelen opplyser om at de har ikke hatt en forestilling her i landet på syv år. Dvs dette blir vist hovedsakelig til tyskere, eller andre som reiser til Berlin for å se på.
Ja, dette er store kostbare prosjekt. Ifølge artikkelen er det kun operaen som kan huse de i Norge.
Det er bra vi ikke kaster bort mer på å sponse deres prosjekt når det ikke engang gagner barn og unge.
Tyskerne kan vel betale for fetisjene sine selv.
Er det lov å være bitter når man har gått å venta i 5 mnd på penger, og når datoen eeeendelig er her og papirene sendes inn, så kommer de i retur og utbetalinga skjer ikke før langt ute i januar 2020?
Regna på det nå, ca 55-60 tusen kronasjer i missa aksjeoppgang på to dager alene, pga banken ikke klarte å fylle korrekt ut de mest banalt enkle papirer…
Fy fa@n
#aldrimerdrapåferie #aldrimerstolepåandre #byttebankasap
Du får ha meg unnskyldt, men den missing out tankegangen der er ikke sunt verken for deg eller pengene dine. Den bør du kvitte deg med når du er på børs.
Du er unnskyldt, men jeg er investert i nano, ventet mer penger, hadde en helt spesifikk plan med de pengene som burde kommet innen fredag, og pga bankens tull så har jeg missa de siste to dager i nano og påfølgende resten av «året»
Jeg skjønner hva du mener, men det blir likevel ikke helt rett…
Edit: Det er vel strengt tatt banken jeg er sur på, ikke børsen.
Det kommer alltids nye muligheter. Ta NANO her nå da, hvis den blir rejected på 34. Så kan den falle hardt. Har da banken spart deg for 50/60tusen?
Det den grunnleggende psykologien hos oss aller fleste som over tid fører til store tap, og som du må lære å kontrollere enten mentalt eller med regler for hvordan ting skal gjøres.
Dette gjelder ikke bare trading. Men det blir ofte omtalt ifb med trading da det er noe du MÅ kontrollere i trading.
Er ikke en kanal jeg følger til vanlig, men var noe av det første som dukket opp. FOMO trading.
jeg skal alldig begynne med Ballett
"Det prestisjetunge ballettakademiet i Wien har oppfordret elever til å røyke for å holde seg slanke, opplyser en granskningskommisjon i Østerrike.
En statlig støttet spesialkommisjon bekreftet tirsdag at studenter ved akademiet mottar utilstrekkelig medisinsk behandling, og fant også at det eksisterer en generell mangel på hensyn til barnas velferd.
Kommisjonens leder Susanne Reindl-Krauskopf sier elever har blitt rådet til å starte med røyking for å holde seg slanke.
– Det er tydelig at barn og ungdom ikke er tilstrekkelig beskyttet mot diskriminering, forsømmelse og negative helsemessige effekter, heter det i kommisjonens rapport.
Statsoperaen i Wien sier at de allerede har kuttet antall forestillinger for elevene, og at de skal studere rapporten i detalj før de gir et grundigere svar.
Granskingen ble utløst av at den østerrikske avisen Falter publiserte en sak i april som viste til at unge dansere ble slått, dratt i håret og fysisk ydmyket – og flere var i ferd med å utvikle anoreksi.
Akademiet ble opprettet i 1771 og er en av Europas mest prestisjefylte ballettskoler med søkere fra hele verden. (NTB)…"
Kan man endre brukernavnet sitt her på TI?