Ikke noe som gjøres hyppig, men sender du en melding til pdx går det nok bra.
Det så helt skrekkelig ut, sikkert både varmt og klamt med ekkel gul ting på himmelen
du er der nå?
(misunnelse)
Vært to uker i Thailand nå. Har 8 dager igjen
Håper ingen på TI har investert penger her:
Får litt flashback fra Parsec “svindelen”…
Måtte du minne meg på den???
22 igjen her
…jobber du turnus hjemme i norge og bor i Thailand?
eller er det bare juleferie i utlandet?
Lang juleferie og dette er julegaven.
Bytter ikke inn i noe annet nei
Julestatus fra Stavanger
julestemning på HO…
I dag kl 11:56 320
Odi.1 skrev Er vel den aksjen på topp en bør vurdere å komme seg ut fra mens det enda er en god trade. Kan ram…
Hvilken idiot du er. Det må være lov å si.
I dag kl 13:13 234
NEI. Det er ikke lov til å kalle noen for en idiot. Sånne som deg og mange andre er med på å pervertere forumet.
I dag kl 15:17 148
ennå en idiot…
I dag kl 15:42 107
Andersiverden skrev NEI. Det er ikke lov til å kalle noen for en idiot. Sånne som deg og mange andre er med på å pervert…
Du får komme deg ut av hønseburet ditt å se hvor mange frittgående idioter der er her inne på hegnar forum.
Jeg beklager ingenting.
Redigert i dag kl 15:49 Du må logge inn for å svare
I dag kl 15:51 88
Krustjevskij skrev ennå en idiot…
Få hue ut av medisinskapet…sett deg rolig ned og tenk over følgende: Det er står fritt opp til enhver og gi uttrykk for den forvirring som hersker i ens hode. Ha en forrykende høytid.
For en liten stund siden oppdaget jeg en ny app fra Telenor som heter “min familie”, og etter å ha brukt den en liten stund så må jeg konkludere med at dette er min favoritt app innad i min lille familie. Jeg må innrømme at jeg fryktelig dårlig på å følge opp alt som skjer i barnehagen til min datter, de beskjeder jeg får fra samboer, legetimer, samboers kalender, bursdager og mye annet. Vi har forsøkt et par apps tidligere, men denne føler jeg er ganske komplett. Anbefales fra min side, check it out
Kan også nevne min favoritt opp da. Glemmer aldri en avtale. Heter ‘Kalender’ og kan brukes som widget
Vi har endt opp med å bruke Wunderlist og Google Kalender
Dette er mer enn en kalender. Wunderlist har jeg forsøkt før. Denne appen er mer komplett. Dama får også hentelappene fra posten via appen for å nevne noe
Noen her inne hjalp meg en gang med regnestykke for å regne et nytt snitt på aksjene når man kjøper mer.Finner ikke igjen.
Har X antall til Y pris pr idag.
Skal kjøpe Z nye til H pris i romjula.
Noen som kunne hjulpet å satt opp stykket?
God Jul & sånt.
Kommer an på om du mener det skattemyndigheten mener med snitt, eller om du mener din kostpris per aksje?