The slow one now
Will later be fast
As the present now
Will later be past
The order is rapidly fadin’
And the first one now will later be last
For the times they are a-changin’
The slow one now
Will later be fast
As the present now
Will later be past
The order is rapidly fadin’
And the first one now will later be last
For the times they are a-changin’
Av og til fortjener folk å få litt skryt og jeg vil derfor benytte anlednigen til å skryte litt av @Jcp (ble nesten starten på en konfirmant tale dette)
Nå har mr.Jcp skjult profil så dere kan ikke gå inn og beundre alle tidligere innlegg men jeg ville bare si at jeg mener at 99,9 % av det som kommer fra denne karen når han først uttaler seg er både godt formulert, lett leselig, alltid fornuftig (her har jeg mye å gå på personlig ) og med mye kunnskap
Så takk for dine mange bidrag @Jcp Jeg gleder meg til mange flere (føck dette ble nesten julekort aktig )
Jeg har for vane å sjekke lønnslippen hver måned. Får jeg plutselig 20-30k for mye i lønn så stiller jeg spørsmål til arbeidsgiver.
Tydelig at enkelte politikere har så høy lønn at 20-30k ikke merkes, eller så har de så mye frynsegoder at de har mistet kontroll på hva de har rett til og ikke.
Siste mulighet. Det er så lett å slippe unna uten konsekvenser at en like gjerne kan prøve seg.
20-30k er jo hele lønna for de fleste…
synes å huske jeg leste en artikkel der det stod at nå skulle pengetransaksjoner via banker gå mye kjappere enn tidligere kjent som kl:06:00,kl:11:00 og 15:30 osv…
gjorde en overføring kl 12:00…ser ikke snurten av pengene hos min andre bank
men ingen hast…markedet holder stadig kursene nedover
Er det noen som har det skikkelig kjipt pga smellen denne uken?
Håper ikke for mange har tapt penger de absolutt ikke burde tape.
Og desto større grunn for en del av bjørneheltene her på forumet til å tenke seg litt om hvordan de opptrer i ren skadefryd. Det er faktisk ingen grunn til å være en kuk bare fordi man fikk rett.
Kjipt og kjipt, om en tid så er vi tilbake igjen, da vil jeg være i null, ikke 50-100% opp…
Men det er bare papirtap, største tabben va kanskje å gå inn i Nano igjen?
S&P500 ned -4,42%
Noen aksjer steg også
fatter ikke investeringscaset på “Fjord1”…med det fokuset det er på broer og tuneller.
Jeg vil bare takke @h3nk1 for å hjelpe oss i disse tøffe tider! han burde absolutt få en merkning for sitt bidrag. På den eneste måten han kan.
Tydeligvis ille når danskekrona koster 1,39NOK!
Fikk sjokk når jeg kjøpte mat på Kastrup i går!
Som vanlig eier Visjon Norge ingen skam!