Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

De som besøkte det hjemmet vil ha problemer med å holde taushetsplikten sin i behold de neste ukene

https://soundcloud.com/user-368296438/vekst-vs-verdiaksjer-transaksjonsflom-i-dur-og-nol

Ny episode ute for de som liker sånt!.

4 Likes

Hørte den tidligere idag, ett av ukens høydepunkt!:grin:

Var det du som snuste litt på BWE?
Har du sett noe på tallene de forespeiler?

Ikke sett på BWE, var vel Svend som vurderte. Jeg styrer langt unna.

Nettopp, da blandet jeg dere😂

Er det prinsippielt, eller er det noe selskapsspesifikt som får deg til å skygge unna?

Jeg har null peiling på sektoren, og jeg er ikke flink nok til å plukke gode caser på aksjer jeg ikke kan.

• jeg er den glade amatør, både Svend og Lars driver jo med dette fulltid og har gjort det i mange år.
1 Like

Takk for svar, setter pris på det.

Haha jeg lo av hele sandnes Sparebank greia.

Dere mistet jo en helt åpenbar blødme på at dødaren må spise NODLer hele vinteren. Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor det der skal være et lovende case, høres ut som en value trap

1 Like

Lars pratet jo om det sist uke. Og han hadde jo misforstått caset, så jeg tror du må være Svend for å klare å tjene penger på det.

Har ikke hørt den ferdige episoden men om hele sandnes sparebank klippet kom med så er det morsomt

Litt “mental Ju-Jitzu” fra Jim Rohn

Genialt!
Spørsmål om tid før fruen vil en snartur innom butikken, via Ikea i stockholm…Møblene er jo gratis :woman_shrugging:

1 Like

:man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming:

:cow2:

" Ingen 8K-TV fra Panasonic i år"…like greit da det er en vestentlig ting med denne detaljen,-Øyet oppfatter ikke så små detaljer fra “normale” avstander fra TV`ene.

Markedet “dummer” ned kjøperene, kun fordi de kan ,for å komme med nye ting for “oss” å kjøpe.

1 Like

Vi får vel heller ikke sendinger i 8K nå?
I tillegg må vel alle komponenter i systemet ditt være oppgradert til 8K, noe svært få har vel?
Knapt nok 4K i mange tilfeller vil jeg tro.

produsentene stiller ortrykket " klistret til TV skjermen" til et nytt liv…

1 Like

Kult men litt skummelt

1 Like

…se for deg om 1000 år,etter å ha skapt kunstig atmosfære på mars ved å rette solstrålene via et “speil” oppe i rommet for å smelte tørr-isen på nord og sør-polen på mars,så er planeten levedyktig.

:thinking: :face_with_raised_eyebrow: :exploding_head:

1 Like

:ocean: :construction: :construction_worker_man:

1 Like

meeget interessant IPO på lenge…

" Elon Musk’s SpaceX plans to spin out and pursue a public offering of its budding space-internet business Starlink"

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-02-06/spacex-likely-to-spin-off-starlink-business-and-pursue-an-ipo

:artificial_satellite:

:unamused:

1 Like

NATTO av alle er eneste grønne i dag.

image

image

1 Like