For å være ærlig trodde jeg ikke det gikk an. Måtte visst se om det faktisk var mulig hehe.
Bagger laget nytt nick igjen.
For å være ærlig trodde jeg ikke det gikk an. Måtte visst se om det faktisk var mulig hehe.
Bagger laget nytt nick igjen.
Han la ut personinformasjon om bagger f.eks
Ja som han har gitt meg selv. Jeg klarte i hverfall alle de postene der uten å lyve. Han produserte vel minst 10 løgner bare i går. Han fortsetter med løgnene i dag også ser jeg. Forsøker å fremstille det som om jeg bruker megler kontoer for å finne personalia på han. Selvsagt løgn. Og jeg kan bevise det. Dessuten er det en del her på forumet som også vet at jeg snakker sant her.
Hans navn er da sirkulert både på aksjonærlister, her på forumet, og for noen også på emails fra og til han.
La oss holde oss til børsprat her i forumet, dere kan heller ta slike diskusjoner på privat melding
Aiai, nå må oljen opp 10 dollar ellers går det dårlig med verden over tid.
Ellers så ser eg frem til å plukke gig rundt 1,8 neste uke.
Nei, får ta meg en svømmetur
Fortsatt bare trist…
true!
er da vel heller omvendt?
Nå må oljen holde seg billig slik at energi er billig. Transport, produksjon og alt kommer til å ta seg opp over tid med lav energipris.
De det går dårlig for er de som ikke kan produsere olje billig nok og er avhengig av olje inntekter.
Synd for Russland, norge, opec osv.
Nettopp! Flybransjen f.eks. storkoser seg nå. Det at vi må ha inflasjon for å få vekst er noe utrolig tull spør du meg. Ta f.eks telefon-bransjen, der har de bare lasset på med features. Hvis man ser på prisen for en telefon med et sett features, så har den falt som en stein. Samtidig så har den totale omsetningen på telefonmarkedet gått rett i været.
Mine plasseringer er ikke tilpasset en lav oljepris
Blir nok stygt i dag også, nå skal vel siste del av luften ut, Olav Chen i Storebrand Kapitalforvaltning, som jeg har stor tiltro til, sa i går at de begynner å handle hvis markedet faller 5% til,
Ja blir spennende å se hva beslutningen blir angående Iran og eventuell opphevelse av sangsjoner og eventuell frislipp av Iransk olje i ett marked som allerede flyter over. Blir sangsjonene tatt bort tror jeg som du Paddy att vi får noen harde dager til eventuelt OPEC bestemmer seg for att nok er nok og kaller inn til oljemøte , tror også resten av de oljeproduserende landene i verden blir innkalt for å finne ut hvor mye produksjonen skal reduseres, OPEC gjør ikke samme tabben som sist da det bare var dem som reduserte og resten av verden skrudde opp det samme som OPEC reduserte. Det som bekymrer meg er att Saudi og Iran er BITRE fiender og Saudi kommer nok til å være villig til å gå ganske langt for att Iran ikke skal tjene mange kronene på oljen de eksporterer.
Prøver å få solgt unna Natto og Interoil for å tanke opp med mer Funcom, men folk er kjipe på avtrekkeren i dag
Olav Chen som du liker så godt er en rimelig smart fyr det kan jeg skrive under på i og med jeg hadde månedlige møter med han i perioden 2007-2008 da jeg jobbet i Storebrand Finansrådgivning. Hehe! Høres ut som om jeg var en børsanalytiker, men jeg solgte bare fond, rentefond, forsikringer og lån Med stor suksess. Nest mestselgende på vestlandet. Skryt off.
Interessant å se at både betsson, unibet, netent m.fl også følger markedet og dipper ned. Kommer jeg ut av en del av porteføljen i null eller bedre tror jeg at jeg satser på flere gambling aksjer etter hvert.
Uten Oslo
Interessant. Veldig lite norske der.
@Lord Er du fortsett inne i NOR og hva tenker du om de nye aksjonærene? (Mr. Ree og Topdanmark Livsforsikring)
Tenker du sitte til forsikringssaken er avklart eller ser du det kanskje ann? (om du fortsatt er inne da )