Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Nå er jeg nede på et komfortabelt nivå igjen, selv om jeg tror vi fort kan legge oss på 60-100 Kr før forsikringssaken er avklart. Gleder meg til fortsettelsen :slight_smile:

1 Like

Noen her inne har tidligere snakket om at en burde følge med på hvem som kjøper og selger en aksje for å få et bedre perspektiv av hva som foregår.

Kan noen av dere med bredere erfaring utdype litt om dette? Hva skal en se etter? Hvilke meglerhus er kjent for hva osv. :slightly_smiling:

Jeg kjøpte litt komp idag. De kommer med kvartalsrapport i morgen.

Tøffe tider om dagen, har dere ioxenne enda ?
Glad eg nyter dagene på stranda så eg slipper å se på galskapen, fornøyd med å truffet bra på utgang I gig fore uke , ellers er det meste I minus nå

Iox sitter vi med. Angrer på at jeg gikk inn igjen i både nel og gig, samt at jeg ikke solgte idex. Men alt skal vel opp igjen en gang :slightly_smiling:

1 Like

Gig er 20-30 øre for tidlig

Hva gjør du på stranda mitt i skisesongen!? Det er skikkelig silkeføre nå! :smiley:

Personlig så må jeg si at det siste kjøpet mitt i TIL var alt annet enn vellykket, resten er greit nok. Vurderer sterkt å øke enda mer i TIL, jeg ser liten grunn til at de har gått fra 111 til 94. Riktignok går f.eks FRO ned, men de var på topp langt over NAV. TIL har alltid vært priset lavere enn NAV, som er grunnen til at de kjøper egne aksjer.

Der eg er, er det ca 30 grader, da funker det dårlig med ski på beina :slight_smile:

2 Likes

Hvorfor er du inne når du gjetter det utfallet? (og gratulerer med Cefour)

Alle selskap vil på ett tidspunkt prises på forventning, forskjell med andre og Funcom er at spill appellerer til følelser, som gjør at kurs gang på gang kommer tilbake, det ville den ikke gjort andre steder med de skuffelsene som har kommet.

Denne gangen har vi sagt før mange ganger, MEN denne gangen :wink: lager de iallefall ett spill de har innhold, grunnlag osv til og som solgte bra før i annen innpakning. Er prospektet bra nok når nyheten kommer samt at finansene løser seg uten å drepe dagens aksjonærer, så tør jeg ikke tenke på potensialet.

fuck HO og FC trådene… æ vil påstå at å læs fc tråan e like produktivt som å se teletubbies

6 Likes

Både jeg og Bagger ble utestengt fra HO. Har ikke vært det før så vet ikke om det er permanent eller ikke.

Forstår det godt. Ble så forbannet. Nå får jeg holde meg her heller :slight_smile:

10 Likes

Jeg setter pris på alle så lenge man er ærlig og kommer med info og meninger i tingene vi diskuterer. Jeg skjønner at begge blir forbanna og har ikke noe imot noen av dere, i går var den ene dummere enn den andre, slik kan det bli i opphetede diskusjoner…

1 Like

Digg at 30% av dagens og gårsdagens tap har hentet seg inn igjen. Samtidig som jeg sitter og småtrader litt for å rette opp i ting :slightly_smiling:

1 Like

Ja, kjøpte Funcom på 1.17 (bare 10k) og NEL på 3.07 (10k). blir da litt lommepenger mens vi venter på avgang på Funcom. I morgen skal vel OSE korrigere litt opp igjen vil jeg tro…

Kan godt forstå at du fik nok, nok må være nok!!

Men pas på, tror han er omvandrende bombe som kan finde på hvad som helst!!

(han er tilbage på HO igen)

2 Likes

Var egentlig fint at nel tok en dipp ned så jeg fikk doblet antall aksjer. Nå er det bare gig og idex jeg venter på :slight_smile:

Morti = Bagger confirmed!

Din schizofrene fanden!

(utestengt fra HO - hvordan fikk du det til?)

4 Likes