Følger ikke helt med, men invite til hva? Så må jeg takke for all info her på forumet. Som fersk små sparer hadde jeg aldrig havnet så langt opp uten tekinvestor.
Invitasjon til å være med i TekInvestor gruppen i AksjeNM. (tror du skal se den om du trykker på grupper der inne).
Har ingen stor praktisk betydning annet enn at vi blir enklere å følge og se hvordan vi som gruppering gjør det i den store sammenheng målt mot andre grupperinger.
add kingofbear
Har begynt å skifte over litt til Natto i den virtuelle porteføljen. Man får bare ta en viss prosent av dagsomsetningen, så da får jeg fortsette i morgen. Ut med Bird fra porteføljen.
Jeg husker jeg nevnte noe om at OPEC ikke orker mer og at de kutter i produksjonen snart, er det i ferd med å skje, skal man laste opp litt i DNO igjen?
Oljen skal opp, og eg skal være med, men det er sinnsykt kjipt å se den ene raketten etter den andre stikke.
Hadde eg hatt min Funcom beholdning fra i høst, så hadde eg snart hatt en million i gevinst, men samtidig hadde eg jo da også gått glipp av mangen andre gevinster, og store i Dolp og pen, men sinnsykt irriterende å ikke kunne delta på ferden som resten av verden er med på i Funcom nå.
Eg er også for tiden opptatt med andre ting, så får ikke tradet heller.
Vel, eg gleder meg over andre sin suksess, eg vet at eg en dag vil bli belønnet for strategien min, nemlig langsiktig i case eg tror på.
Byttet litt i e24 portefølja, satser på en oppsving i DNO, BWO og ARCHER i morgen, sammen med Funcom og skogstrollet HUGO
Spennende å se åpning på Funcom i morgen, mulig den tar fart over 2.50 på kort tid! Sluttet nesten på dagens høyeste
Fikk tatt noe på e24 rett før stengetid, ble Dno, Iox og Apcl.
Her er det olje som gjelder
Er jeg den eneste som tør å være med selv om jeg ligger i minus?
Kjøpte Bionor Pharma på tampen på 0,80, men i oversikten står det at jeg har kjøpt dem for 0,82. Jeg satt med sanntids kursen når jeg kjøpte, så 0,82 stemmer egentlig ikke.
Skal ikke si det ikke kan stemme (altså at det er feil), men det der kan gå på hundredeler og er ask pris du betaler, men det visste du sikkert
Ellers kan fortsatt mye skje. Lenge igjen
Det er lenge igjen
Litt synd at man ikke kan stole 100% på kjøp/selg prisen. Vanskelig å daytrade i Askeje NM med andre ord.
Absolutt. Og du kan jo tenke deg de som ikke har tilgang på sanntidskursen. DA er det lett å gå på en smell da
Jeg føler det er på sin plass å opprette en egen tråd for Aksje-NM. Eller hva sier dere?
Du finner den her: Aksje-NM 2016
Konge Holmes! Gratulerer med førsteplassen
Husk å nevn Tekinvestor.no når du blir intervjuet (ikke for å sole oss i glansen din, men for å få nye rekrutter) hehe
Hvordan finner eg, og blir medlem av tekinvestor ?
Nei gjett! Edit: ah du mener på aksje NM hehe. Håper jeg får meg en konto på torsdag. Min første kontordag denne uka.