Vanskelig å spå disse tingene på forhånd. Hvis ikke man er synsk
Hadde tatt litt Bionor på morgenen med den gamle strategien, men nå er det fullt fokus på de casene jeg følger, og langsiktige posisjoner uten kortsiktig trading.
Det er veldig bullish for aksjen at det har løst kapitalinnhenting og sannsynligvis er de nye aksjene plassert hos langsiktige investorer. Men viktig disclaimer her at jeg ikke følger caset.
Snøffelen på hegnar-forumet har noen interessante tanker om når man burde kjøpe seg opp i biotek-selskaper. Hans forslag er når de er fase-3 klare, ettersom sjansen for suksess da er noe rundt 70%. I fase-2, så er sjansen for suksess noe sånt som 30%. Såvidt jeg vet driver bionor i fase 2 nå.
Når man ser hvor lenge f.eks Photocure bruker fra en vellykket fase2 til de får startet på fase3, så tenker jeg at dette ikke nødvendigvis er siste emisjonen for Bionor. (Jeg vet ikke om de er 10% fra å være ferdige med fase2 eller 90% fra å være ferdige med fase 2).
Ser ingen invite eller tekinvestor gruppe ?
Skal si du har truffet bra her ja. Jeg solgte Bionor ALT for tidlig
Du er kanskje ikke Cagey?
Ser ut som den gamle strategien hadde funket bra! +25% nå!
Ja, men den nye strategien fungerer også greit
Hurra for Lar$en
Synes du er flink jeg
Nå fant jeg etter litt mer leting!
Takk
hehe, var ikke meningen å utlevere deg, altså
Ender nok rødt i dag selv. Er jo rimelig turbulent om dagen og får jo ikke satt noe automatisk stop-loss her.
Holmes er også flink. Han ligger på 2. plass av 11639…
Thumb up!
Du ligger ikke så ille ann selv, på en 100 plass
Edit: @cagey2 @holmes og @Larsen : om dere ikke har noe i mot det, legger jeg ut et screenshot fra gruppa hver dag etter stengetid.
Helt i orden for meg Bør vel kanskje gi litt mer innsats jeg da
Jeg er delvis med men kom sent inn. Dvs i dag.
kebabsjefen
Tekinvestor-medlemmer på 2. og 5. plass