Prøver seg igjen, men det har vist seg å være en vanskelig nøtt å knekke
Synes egentlig Coop-løsningen er ok der man har alt i appen. Skanner QR-koden og får rabatt og kan trykke Ok for å betale.
Bruker Apple Pay mange steder med telefonen, men må ofte gjøre det 2 ganger for å få den gjennom og da forsvinner litt av moroa.
Synes Coopay er genialt. Handler ofte på Obs og Obs Bygg, bruker selvskanning når jeg kan.
Edit: her er Rema sent ute, vi handla mye på rema før, frem til vi fikk ny Coop Extra, det var kroken på døra for rema for vår del…
Usikker på om dette er ideell D vitamin mtp Covid 19, men jeg bestilte et parti, prisen ser uslåelig ut (farmasiet.no var utsolgt):
Er det bare jeg som ikke kommer inn på SBanken? Får ikke åpnet app.
Ser mange på XI sliter med det samme.
Lenge siden sist så jeg skal ikke klage, bare greit å vite😀
Bør vel være rikelig? Men dyr? Du skal ikke spille med den?
Vi kjøpte en Lenovo til datteren vår for 1,5-2 år siden, ga vel 4-5000 for den, funker bra fortsatt til skolebruk.
I dag har jeg en sånn en:
Det er bare på nippet at TI og facebook virker på den, dessuten har den fått endel juling så batteriet lades fort ut.
Jeg betaler heller noen tusen ekstra for å være sikker på at den fungerer godt de neste to-tre årene.
Hva med denne, bør kunne drive det du skal bruke den til og litt til…
Den er for stor. vil ikke ha noe større enn 14"
That’s what she said
da blir det krypto alikevel…
What? Trodde det bare var Taxisjåførene og @Kronn som brukte Sbanken, og ikke de profesjonelle traderne på XI…
Taxidriverene har dessverre overtatt Xi, vertfall ser det litt sånn ut der etterhvert
Det morsomme er ikke selve artikkelen, men kommentarene. Fullt av folk som elsker kontanter. Er bare sykt mye lettere å betale parkering, bommer, osv med vipps. Tenker selv at loven om tvungent betalingsmiddel burde gå ut døra. Så kan man heller få kjøpt kort med en hvis sum på i stedet. For de som nekter å bli sporet.
Lol