Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Prøver seg igjen, men det har vist seg å være en vanskelig nøtt å knekke

1 Like

Synes egentlig Coop-løsningen er ok der man har alt i appen. Skanner QR-koden og får rabatt og kan trykke Ok for å betale.

Bruker Apple Pay mange steder med telefonen, men må ofte gjøre det 2 ganger for å få den gjennom og da forsvinner litt av moroa.

5 Likes

Synes Coopay er genialt. Handler ofte på Obs og Obs Bygg, bruker selvskanning når jeg kan.

Edit: her er Rema sent ute, vi handla mye på rema før, frem til vi fikk ny Coop Extra, det var kroken på døra for rema for vår del…

3 Likes

Usikker på om dette er ideell D vitamin mtp Covid 19, men jeg bestilte et parti, prisen ser uslåelig ut (farmasiet.no var utsolgt):

https://www.space.com/9225-odds-life-newfound-earth-size-planet-100-percent-astronomer.html

1 Like

I morgen er det quadruple witching

image

2 Likes

Er det bare jeg som ikke kommer inn på SBanken? Får ikke åpnet app.

Ser mange på XI sliter med det samme.

1 Like

Lenge siden sist så jeg skal ikke klage, bare greit å vite😀

Bør vel være rikelig? Men dyr? Du skal ikke spille med den?
Vi kjøpte en Lenovo til datteren vår for 1,5-2 år siden, ga vel 4-5000 for den, funker bra fortsatt til skolebruk.

I dag har jeg en sånn en:

Det er bare på nippet at TI og facebook virker på den, dessuten har den fått endel juling så batteriet lades fort ut.

Jeg betaler heller noen tusen ekstra for å være sikker på at den fungerer godt de neste to-tre årene.

1 Like

Hva med denne, bør kunne drive det du skal bruke den til og litt til… :slight_smile:

1 Like

Den er for stor. vil ikke ha noe større enn 14"

1 Like

That’s what she said

3 Likes

da blir det krypto alikevel…

What? Trodde det bare var Taxisjåførene og @Kronn som brukte Sbanken, og ikke de profesjonelle traderne på XI…

Taxidriverene har dessverre overtatt Xi, vertfall ser det litt sånn ut der etterhvert :sweat_smile:

4 Likes

Det morsomme er ikke selve artikkelen, men kommentarene. Fullt av folk som elsker kontanter. Er bare sykt mye lettere å betale parkering, bommer, osv med vipps. Tenker selv at loven om tvungent betalingsmiddel burde gå ut døra. Så kan man heller få kjøpt kort med en hvis sum på i stedet. For de som nekter å bli sporet.

4 Likes

Lol :sweat_smile:

6 Likes